  • 1. Data: 2010-06-19 03:15:41
    Temat: Zygmunt Szczepanowsi zawodowy fotograf
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    Sprawa sie rypla.
    Przez kilkanascie lat pisania na tej grupie konsekwentnie i
    nieublaganie nie pokazywalem zadnych moich fotografii.
    Obecnie w jednym z sasiednich watkow zostal ujawniony link do jednej z
    moich stron internetowych.
    Co moga teraz zrobic sfrustrowane lebki pokroju niejakiego
    H..dowanskiego, ktory wprost twierdzil, ze nie zrobilem w zyciu
    jednego nawet zdjecia, hehehehe.
    Moze wymysla ze to nie sa moje zdjecia - ale to by bylo zbyt
    kretynskie nawet jak na takich jak on.
    Pozostanie teraz tylko mnie obsobaczyc za nedzna jakosc, nie
    posiadania kszty talentu, nie nabycia warsztatu itd itp.
    Od momentu ujawnienia tego linku odwiedzilo moja strone bardzo szybko
    18 osob a do tej pory po okolo pol dnia jest juz tych odwiedzin 30
    Zaskoczony jednak zostalem najbardziej czym innym.
    Od kilku odwiedzajacych dostalem anonimowo bardzo dobre komentarze.
    Tylko 2 osoby ujawnily sie jako znane mi z zgrupy.

    Poczulem sie az troche nieswojo, ze zadnego neagtywnego komentarza nie
    bylo a tym bardziej zadnego z obelgami.

    Do poniedzialu bede tyral bez chwili wiec w miedzyczasie juz nic chyba
    nie dam rady odpisac na jakikolwiek post.
    Ten weekend to dla mnie 3 fotografowani w 2 roznych nocnych klubach i
    2 wesela.
    Jak nie padne na pysk w poniedzialek to bede sie odszczekiwal
    niektorym.
    hehehe

  • 2. Data: 2010-06-19 07:00:42
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowsi zawodowy fotograf
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    pl.rec.foto.cyfrowa pisze:
> [...]
    > Tylko 2 osoby ujawnily sie jako znane mi z zgrupy.
    > Poczulem sie az troche nieswojo, ze zadnego neagtywnego komentarza nie

    No to masz teraz mniej wzniosły:
    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090705$%20Wedding%20-%20Album%202/05-06.jpg
    i wiele innych - jak można taką glacę sprzedawać modelce? Co Ty tam, w
    atelier lampą systemową błyskasz?
    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090705$%20Wedding%20-%20Album%202/11-12.jpg
    i 90% zdjęć ślubnych na stronie - halo, mamy rok 2010, a Ty pstrykasz
    wciąż rokiem 1990. Odkręć tę cholerną lampę!
    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090705$%20Wedding%20-%20Album%202/25-26.jpg
    i wszystkie chyba plenerowe - nie radzimy sobie z zielenią? Z
    kontrastem, z przepaleniami... kursik może jakiś obsługo acr-a?
    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20071027$%20Wedding%20-%20Philadelphia/071027_
    151642_a.jpg
    i cała ta seria - podstawowy szkolny błąd - krzywe, zbieżne, skadrowane
    beznadziejnie...
    Dale już mi się nie chce wchodzić, szkoda czasu. Prowincjonalna żałość.

    Podsumowanie.
    W poprzednim wątku pojawił się pseudoanonimowy emigrant z zespołem
    Polaczka w Ameryce. No ale dobra, sianko zrobił i przepadł, nawet się
    nie odezwałem.
    Jednak ten wątek jest niesamowity: jak można robiąc takie gówno mieć
    takie mniemanie o sobie! Istotnie, od Amerykanów przejąłeś w stu
    procentach - autokreację. Ale sprzedajesz pusty balon. Faktem jest, że
    więcej nie potrzebują, ale sorry...

    Tylko wiedz, że jak narzekam na lokalny poziom naszych ślubniaków, tak
    nawet nie byłbyś godzien im blendy trzymać...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-06-19 07:30:01
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > 2 wesela.
    > Jak nie padne na pysk w poniedzialek to bede sie odszczekiwal

    Chlopie, nie odszczekuj sie.....
    Ja mam tylko jeden komentarz -
    Jezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    Ty sie nie wstydzisz izywac tego slowa "professional"? Do czegos co nazywasz
    swoim "portfolio" to pasuje "Redneck professional", bo ja bym ci mojego psa
    nie dal sfococ, wybacz....

  • 4. Data: 2010-06-19 07:45:06
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 19 Cze, 05:15, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote:
    > Sprawa sie rypla.

    > Jak nie padne na pysk w poniedzialek to bede sie odszczekiwal
    > niektorym.
    > hehehe

    Witam, i od razu pisze ze zdjecia Twoje to "amatorszczyzna" w tym
    gorszym slowa tego, znaczeniu.
    Solidny amator nie "ozdabia" swych fotek ramkami 3D bez potrzeby.
    Wybacz, ale kolorystycznie zalatuje wiocha.
    No i ta glaca, glaca, a kadrowanie tez pokazuje ze jestes przemeczony.
    Jednak klientow znajdziesz, bo trafiles w gusta.
    Zycze Ci powodzenia, bo i tak slubnych zdjec z zasady sie nie oglada,
    wiedzac ze to poza i sztucznosc.

    pozdrawiam StaM

  • 5. Data: 2010-06-19 07:50:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 09:00:42 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Tylko wiedz, że jak narzekam na lokalny poziom naszych ślubniaków, tak
    > nawet nie byłbyś godzien im blendy trzymać...

    Ale reklama jest, i to internetowa.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 6. Data: 2010-06-19 08:11:12
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    [...]

    Jezeli ktos nie pamieta, to nasz stary znajomy "Verizon"
    (i nie tylko nasz, na wielu innych grupach tez pyszczyl,
    nigdy nie majac odwagi podpisac sie pod swoimi bluzgami,
    i zawsze zachowujac konsekwentnie ten sam styl "dyskusji")

    - przestal szczekac na chwile, ale powrócil w nowym wcieleniu,
    pewno chwilke posiedzi, zanim mu sie znów nie znudzi...

    a'propos zdjec w "galerii" -
    Panowie ! czego wymagac, jesli, zeby byc "zawodowym fotografem",
    czym tak sie chwalil wielokrotnie, i "osiagnac sukces" w Ameryce,
    wystarczy:

    Join PPA for your success as a photographer and businessperson:
    a.. $194 or $13/month - Aspiring Member
    b.. $323 or $24/month - Professional Active Member
    Make an investment in your business and join today!

    zycze dalszego spelniania sie blyskajac, lampa w twarz
    (profesjonalnie, ma sie rozumiec, he he ;)

    Witek

  • 7. Data: 2010-06-19 09:35:05
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    grup
    9g2000yqb.googlegroups.com...
    > Sprawa sie rypla.
    > Przez kilkanascie lat pisania na tej grupie konsekwentnie i
    > nieublaganie nie pokazywalem zadnych moich fotografii.

    I niech tak zostanie.
    Lecz sie u specjalisty zakompleksiony kmiocie a nie tutaj.

  • 8. Data: 2010-06-19 13:12:13
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-19 05:15, pl.rec.foto.cyfrowa wrote:
> [...]
    > nieublaganie nie pokazywalem zadnych moich fotografii.
    > Obecnie w jednym z sasiednich watkow zostal ujawniony link do jednej z

    czyli czujesz żal, czy wstyd, bo ja bym się wstydził, te foty są T R A G
    I C Z N E. Mój dziadek robi lepsze małpą :)

  • 9. Data: 2010-06-19 15:12:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hvhpv6$jnr$...@n...onet.pl

    > http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20071027$%20Wedding%20-%20Philadelphia/071027_
    151642_a.jpg

    To jest bardzo dobre zdjecie -- uniwersalne ;)

    --
    ^ . . 729
    n p w ś c P s
    * . 18 724 Cz
    10 1 2 3 4 5
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 e
    c 6 7 8 9 10 11 12
    E . . . . . ----> 700 r e
    13 14 15 16 17 18 19
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690 wi
    20 21 22 23 24 25 26
    2526 01 03 . 17.`'.-. 680
    ._. 27 28 29 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \

  • 10. Data: 2010-06-19 16:18:30
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 19 Cze, 17:12, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Janko Muzykant" hvhpv6$j...@n...onet.pl

    DING/P$20071027$%2...

    > To jest bardzo dobre zdjecie -- uniwersalne ;)

    eneuel@@gmail.com

    ...tylko bez ideologii. Ta fotka to artystyczny i rzemieslniczy smiec.
    StaM