  • Data: 2011-04-26 21:20:47
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: Psychiatra Zygmunta <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 22 Apr 2011 22:21:10 -0700
    (PDT) is the real date, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> has
    written something quite stupid. As usual.

    >Co poniektorzy, to kiedys dyskutotowali i przekonywali, ze Arnold i
    >Holdowanski to jedna i ta sama osoba.

    O, potrafisz jednak napisac moje nazwisko bez wykropkowania, ty
    miernoto.

    Wiesz, Zygmus, na co wlasnie patrze?

    Na twoj dom, ten przy North Park Avenue w Linden, gdzie zajmujesz
    "apartament" nr 4, jesli dobrze pamietam.
    [BTW, Google Street View to wspaniala rzecz.]

    Rany, ale rudera.

    Zwlaszcza w porownaniu do twojego niebotycznego mniemania o sobie.

    Jak to mozliwe, ze po tylu latach bycia, hehehe, "zawodowym", hehehe,
    "fotografem", nie stac cie na wlasny dom, albo chociaz na mieszkanie z
    oknami wiekszymi od znaczka pocztowego?

    >Ziggy Photo - Professional photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    Zabawne, ze zaczales sie tak chetnie przyznawac do swojej strony zaraz
    po tym, jak uslyszales pare przykrych slow prawdy na innej grupie, i
    dopiero po tym, jak ktos inny ta twoja strone znalazl i ujawnil.

    Przylazles tu sie dowartosciowac? Teraz?
    Za pozno o cale lata ziania polaczkowskim chamstwem.
    Teraz cie juz wszyscy znaja, gardza toba i maja gdzies twoje foty do
    kotleta.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.