  • Data: 2011-04-29 09:07:56
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: Psychiatra Zygmunta <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 27 Apr 2011 00:08:39 -0700
    (PDT) is the real date, StaM <k...@y...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >...msciciel z Laramie.

    A nie z Alamo? :)

    W Laramie jedyny msciciel to Dodge Avenger z salonu uzywanych aut :)

    >Oj nastepny biedaczku.

    Dlaczego "biedaczku"? Ja sie biedaczkiem nie czuje.

    Uwazaj, z kim sie solidaryzujesz, opinia jak pchly, moze przeskoczyc
    :)

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.