  • Data: 2011-04-22 22:47:28
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W koncu jesli to o mnie, to czemu mialbym sie nie udzielic?
    > Nie moglem sie wprost doczekac takiego watku.
    > Tylko trafiles z watkiem na weekend, a to dni mojej pracy poza
    > pracownia.

    Dziwisz sie ze tesknimy??? Likend bez ciebie to stracony likend. Co ja
    pisze? Napisalem likend? Jak moglem tak napisac? Wybacz. Powinienem
    napisa "kazda yoktosekunda" zamiast likend. Jestes esencja tej grupy
    niczym Laydy Gaga i Justin Beeber w jednym. Znowu sie myle... wybacz
    pnownie... Potrafisz wybaczyc drugi raz, wiem ze to niemozliwe
    wybaczyc drugi raz ale ty jestes tak wielki, ze wierze, ze stac cie na
    to. Wracajac do tematu powiniem napisc od razu, ze jestes niczym E=MC
    Vagina

    http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk

    Pełzam u twych stop... łaszczę sie do nich .... czujesz jak się
    łaszczę? Prosze napisz co czujesz gdy czytasz to co ja pisze...