  • Data: 2012-12-26 19:56:33
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-23 11:26, t? pisze:

    > Wyjątkowo głupia strategia, miałeś dużo szczęścia, że nie zatrzymali Cię
    > do rutynowej kontroli. Najmniejsze ryzyko zatrzymania jest wtedy, gdy
    > jedzie się jak wszyscy i po prostu się niczym nie wyróżnia.

    Tę strategię zmieniłem po miesiącu, dwóch bo myślałem że się wykończę i
    zacząłem jeździć prawie jak wszyscy. Ale pomimo wszystko jeździłem
    wolniej, max +10km/h i to mnie stresowało, dla tego ująłem to jako pół
    roku męki.

    Oczywiście nadmienię że ten mój tu wywód o tej jeździe "bezpiecznej" to
    do tego co powiedział Budzik. "Bezpieczna" z przepisami jazda, ale nie w
    rytmie wszystkich innych, powodowała mnóstwo stresujących sytuacji które
    mogły doprowadzić do co najmniej stłuczki.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/