  • Data: 2012-12-27 13:15:52
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-27 11:55, Budzik pisze:

    > To potem nie narzekaj.
    > BTw boisz się, że cię rozpoznają? W jaki sposób?

    Ja raczej nie narzekam, bo świadom jestem systemu i reguł w nim
    panujących.
    A to czy mnie rozpoznają? Zawsze można powiedzieć że film nagrany w
    taksówce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy
    doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodzą do przepisów i jak
    jeżdżą.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/