  • Data: 2012-12-26 20:34:25
    Temat: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-22 18:44, z pisze:

    > Ja bym proponował Owsiakowi nie pompować kasy w coś co źle działa.

    Gro szpitali nie stać na eksploatacje zakupionej bardzo drogiej
    aparatury. Nie stać ich na środki eksploatacyjne, nie stać ich na etaty
    dla lekarzy i ich szkolenie w jej obsłudze.
    Więc pompuje kasę w coś co z założenia źle działa.

    > Może ruszyłby głową i swoim "autorytetem" przestawił trochę w mózgach
    > włodarzom żeby dostrzegli złą organizację w leczeniu raka. W
    > kontekście tegorocznego ukłonu w stronę seniorów. Byłoby więcej
    > pożytku a mniej igrzysk.

    Ja znam tylko jeden ukłon w stronę seniorów.
    Utrzymywanie seniorów przy życiu jest sprzeczne z interesem wiodącej
    partii tego kraju.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/