  • 21. Data: 2010-11-17 17:50:46
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 16:50:20 +0100, krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> said:

    > No i warto pamietac ta strone:
    > https://www.allianzdirect.pl/ubezpieczenia/aktualnos
    ci-allianz-direct.html?id=5014

    Minuta

    > googlowania i oszczedzilem 88zl :D

    Jesteś ze świętokrzyskiego?

    "Dostępne promocje:??DLA WSZYSTKICH?dla posiadaczy wszystkich aut
    zniżka:?- 33zł na ubezpieczenie OC?- 55zł na ubezpieczenie Autocasco
    oraz Start Casco?- kod promocyjny: PT461"

    W języku polskim "posiadacze wszystkich aut", to coś zupełnie innego,
    niż "wszyscy posiadacze aut".
    Pewnie regulamin mają w takim sam sposób napisany...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-11-17 18:08:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w
    > moim zdaniem zamiast zwyzek dla mlodych i podnoszenia co roku tej
    > barjerki powinni wziac sie za dziadkow, ostatnio babcia parkujac
    > wjechala mi w zderzak i na koniec poprawiajac przodem w drzewo,
    > wogole 0 kontroli nad tym co sie robi ...

    No ale ile ci taka babcia szkod narobi, 1500zl ?
    Cofna jej znizke jedna, druga, po roku splaci :-)

    A mlody .. pojedzie dynamicznie, poslizgnie sie
    http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,867
    0927,Rozpedzony_maluch_wjechal_w_gimnazjalistow.html

    wyszlo tanio, ale moglyby byc trzy wysokie odszkodowania i renty ..

    J.

  • 23. Data: 2010-11-17 18:09:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał
    > No i warto pamietac ta strone:
    > https://www.allianzdirect.pl/ubezpieczenia/aktualnos
    ci-allianz-direct.html?id=5014
    > Minuta googlowania i oszczedzilem 88zl :D

    Nie wiem jak teraz, ale dawniej oferty Allianz byly dwie - mnie
    akurat sporo taniej wychodzilo "przez agenta".

    J.

  • 24. Data: 2010-11-17 18:11:29
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    W dniu 2010-11-17 18:09, J.F. pisze:

    > Nie wiem jak teraz, ale dawniej oferty Allianz byly dwie - mnie akurat
    > sporo taniej wychodzilo "przez agenta".

    Ja nawet agentowi dupy nie zawracalem....
    Auto o wartosci 45000.- nie da rady zrobic pakietu nie okrojonego za
    cene mniejsza niz 1300zl :D A tutaj sie udalo...

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 25. Data: 2010-11-17 19:31:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 18:08, J.F. pisze:
> [...]
    0927,Rozpedzony_maluch_wjechal_w_gimnazjalistow.html

    > wyszlo tanio, ale moglyby byc trzy wysokie odszkodowania i renty ..

    A babcia pomyli gaz z hamulcem podczas parkowania i wjedzie w wózek z
    dzieckiem na chodniku... Nie ma zasady, za wiek powinna być zwyżka w
    momencie pierwszej szkody...
    Podczas pierwszego ubezpieczenia każdy powinien startować od zera czy to
    18latek czy 30latek czy 50 latek a nie jak poniżej 25lat to mu dowalimy
    200% podstawowej....

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 26. Data: 2010-11-17 19:39:34
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ja przeszedlem do Warty z Link4 (mialem tam jakies 30% znizek bo mialem
    > przerwę w ciągłości) i za 3.0 zapłaciłem 850pln OC - z automatu dali mi
    > 60% :)

    Ja za 3.2 w Link4 mam jakoś poniżej 500 zł.

  • 27. Data: 2010-11-17 19:44:17
    Temat: Re: Zwy?ka za wiek w Allianz ;-)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 19:39, Przemek V pisze:
    > U?ytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > Ja za 3.2 w Link4 mam jako? poni?ej 500 z?.

    wszystko powyżej 2.5 lub 2.4 ma taką samą podstawowa składkę, nie ważne
    czy 2.6 czy 6.3... ;)

  • 28. Data: 2010-11-17 19:51:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja za 3.2 w Link4 mam jakoś poniżej 500 zł.

    Z NNW? Bez NNW wyszło by mi jakieś 755PLN.
    W kazdym razie opłacało mi się - w link4 za przedłużenie na kolejny rok
    krzyknęli 1100pln...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 29. Data: 2010-11-17 20:08:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:49:07 +0100, Bydlę napisał(a):

    > No i?
    > Mieli dać zniżkę, skoro w cenniku mają zwyżkę?

    Cóż, widac mieli. Ale nie chcieli, więc kaski nie zobaczą.

    --

  • 30. Data: 2010-11-17 20:09:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:15:35 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Niestety pobieżny sondaż wskazuje, że chyba wszystkie TU się umówiły na
    > zwyżki do 29go r.ż. Zaczyna się robić ciekawie, zwłaszcza, że mam trzy
    > samochody do ubezpieczenia w najbliższych miesiącach. :(

    Współwłasność z rodzicem i po sprawie.

    --