  • 11. Data: 2010-11-17 16:37:01
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-17 13:39, Samotnik pisze:
    > Właśnie dostałem list od Allianz z propozycją przedłużenia OC na kolejny
    > rok. Komuś, kto ma u nich od pięciu lat ubezpieczony bezszkodowo samochód i

    A ja przeszedlem do Warty z Link4 (mialem tam jakies 30% znizek bo
    mialem przerwę w ciągłości) i za 3.0 zapłaciłem 850pln OC - z automatu
    dali mi 60% :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2010-11-17 16:37:29
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 17/11/2010 14:14, Bolo wrote:

    > widać wolą nowych klientów niż wieloletnich bezszkodowych dlatego mam Allianz
    > gdzieś i nigdy nie kupię tam żadnego ubezpieczenia - chytry dwa razy traci

    Moze wychodza z zalozenia wykalkulowanego na podstawie rachunku
    prawdopodobienstwa?
    Skoro tyle jezdzisz bez szkody, to najwyzszy czas zebys w cos
    przypieprzyl? ;)

  • 13. Data: 2010-11-17 16:47:05
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    W dniu 2010-11-17 13:39, Samotnik pisze:
    > Właśnie dostałem list od Allianz z propozycją przedłużenia OC na kolejny
    > rok. Komuś, kto ma u nich od pięciu lat ubezpieczony bezszkodowo samochód i
    > przeżył 28 i pół wiosny, przyjebali zwyżkę 40% (!) za nieukończony 29 rok życia!
    > Tacy to umieją utrzymać klienta! Niedługo do 50-tki będzie zwyżka za
    > młody wiek, a od 50tki zwyżka dla starców.

    Ja ostatnio za Mini Cooper S 2006r. w AVIVA placilem ok 1500zl
    Na ten rok zaserwowali mi 1750zl :)

    W allianz byla oferta za 1300 :) wszystkie pakiety bardzo zblizone...

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 14. Data: 2010-11-17 16:50:20
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    W dniu 2010-11-17 16:47, krzyss pisze:

    > W allianz byla oferta za 1300 :) wszystkie pakiety bardzo zblizone...

    No i warto pamietac ta strone:
    https://www.allianzdirect.pl/ubezpieczenia/aktualnos
    ci-allianz-direct.html?id=5014

    Minuta googlowania i oszczedzilem 88zl :D

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 15. Data: 2010-11-17 16:59:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 14:33:49 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Ta?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jZzDuZ3OG6I

    Niezle. Wyglada jakby kierownik/kierowniczka mial zawal albo kilka promili
    we krwi.

    --
    Maciek

  • 16. Data: 2010-11-17 17:19:33
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    .

    > Niestety pobieżny sondaż wskazuje, że chyba wszystkie TU się umówiły na
    > zwyżki do 29go r.ż. Zaczyna się robić ciekawie, zwłaszcza, że mam trzy
    > samochody do ubezpieczenia w najbliższych miesiącach. :(

    negocjuj, może się uda. nie spisuj od razu etj firmy na straty, szczegolnei
    ze masz u nich historie

  • 17. Data: 2010-11-17 17:42:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 16:21:53 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > List i jego zawartość poszły imho z automatu. Jak sensownie pogadać z
    > agentem, to oferta może być diametralnie różna od tej z listu.
    > Oczywiście list mu pokazać, coby się zawstydził nieco. :)

    Pewnie tak, ale prościej jest się najpierw wypłakać publicznie.
    Poza tym zmiana firmy na taką, która nie robi takich numerów, jest IMHO lepsze.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-11-17 17:43:52
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 15:14:26 +0100, "Bolo" <z...@b...pl> said:

    > chytry dwa razy traci

    Chytry to ktoś zupełnie inny, niż pazerny.

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2010-11-17 17:45:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 15:18:15 +0100, gregor <c...@g...pl> said:

    > moim zdaniem zamiast zwyzek dla mlodych i podnoszenia co roku tej
    > barjerki powinni wziac sie za dziadkow

    Ależ oni właśnie stosują twoją metodę - nie patrzą kto jak jeździ,
    tylko na datę urodzenia.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-11-17 17:47:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > No i? Mieli dać zniżkę, skoro w cenniku mają zwyżkę?

    Mogliby popatrzec ze to chyba nie jest statystyczny przypadek,
    skoro piec lat u nich jezdzi bez wypadku.

    > Przenieś się do innej firmy, oferującej zniżki za młodość.

    I pewnie tak sie skonczy.

    Tylko ze moze byc pewien problem - rok temu Allianz z taka zwyzka
    bylby nadal konkurencyjny :-)

    J.