  • 91. Data: 2010-11-22 08:47:21
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Nov 2010 01:09:02 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> [...]

    [...]

    http://www.illinoiscaraccidentattorney.com/faq_insur
    ance.html

    Automobile insurance laws in Illinois require the owner of a vehicle
    to have a certain amount of liability insurance on their vehicle.
    Liability insurance provides compensation to another person in the
    event that you cause an accident and are found to be liable to that
    person for damages. The minimum amount of coverage required by law is
    $15,000 for property damage, $20,000 for bodily harm to one individual
    and no less than $40,000 bodily harm to two or more individuals. You
    can purchase amounts of liability insurance greater than the minimum
    in order to protect your personal assets against the risk of higher
    damages being awarded against you in the event you cause more serious
    injuries.

    Czyli po amerykansku - odszkodowanie wynosi tyle, na ile cie skroja
    prawnicy, a nie skroja wiece niz twoj majatek jest warty :-)

    A jak chcesz byc po wypadku zabezpieczony - ubezpiecz sie sam :-)

    >U nas w sumie też nie znam liczb, a jedynie jakieś tam historie z
    >mediów, zazwyczaj mówiące że u nas trudno coś wyszarpać.

    Hm, ja tam czytam ze coraz wyzsze odszkodowania przyznaja, szczegolnie
    gdy zadania maja podstawy.

    >A jednak wypadki z ofiarami to rzadka sprawa. U ubezpieczyciela pewnie
    >gdzieś znikają w stosie popękanych zderzaków.

    Ile to "podatek Religi" mial wynosic - 12% ?

    J.

  • 92. Data: 2010-11-22 08:47:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Nov 2010 01:47:17 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Na przykładzie prowadzenia po alkoholu - sa stany, gdzie samo prowadzenie
    >po alkoholu nie jest penealizowane w żaden sposób. Za to za spowodowanie
    >wypadku po kielichu powoduje 2 lata pierdla.

    I jakie efekty ?

    Obawiam sie ze u nas skonczylo by sie tak ze zabraklo by miejsc w
    wiezieniach i szpitalach. I w lokalach socjalnych i w domach dziecka.

    I w koncu trzeba by wprowadzic obowiazkowe ubezpieczenie od jazdy po
    pijaku :-)

    J.

  • 93. Data: 2010-11-22 19:40:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 08:47:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > I jakie efekty ?

    Dobre.

    > Obawiam sie ze u nas skonczylo by sie tak ze zabraklo by miejsc w
    > wiezieniach i szpitalach. I w lokalach socjalnych i w domach dziecka.

    Istotnie, a to ze względu na szybkość działania 'wymiaru'
    'sprawiedliwości'.

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2010-11-22 21:22:22
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Myślałem że masz tam 3.4 v8 :)

    3.4 źle znosi zagazowanie więc wziąłem 3.2

  • 95. Data: 2010-11-23 00:21:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-22 21:22, Przemek V pisze:

    > 3.4 źle znosi zagazowanie więc wziąłem 3.2

    No jak z kratką to tylko zagazować ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 96. Data: 2010-11-23 18:50:03
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 21:22:22 +0100, Przemek V wrote:

    > 3.4 źle znosi zagazowanie więc wziąłem 3.2

    :D
    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl