eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera › Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
  • Data: 2024-03-08 19:06:17
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 8 Mar 2024 18:32:46 +0100, Ghost wrote:
    > W dniu 08.03.2024 o 18:14, J.F pisze:
    >> On Fri, 8 Mar 2024 17:03:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    >>> Pan J.F napisał:
    >>>>>> No dobrze, dostawałem zwrot za podróż, i tu nie było limitów,
    >>>>>> latałem samolotem z Wrocławia do Warszawy.
    >>>>> Na studiach (czasy te same) latałem samolotem między Warszawą
    >>>>> a Wrocławiem (częściej jednak Krakowem albo Gdańskiem) -- bilet
    >>>>> dla studenta, który zgłosił się godzię przed odlotem, a mieli
    >>>>> jeszcze wolne miejsca, był tańszy niż na pociąg ekspresowy.
    >>>>
    >>>> Tez raz tak poleciałem, i faktycznie niedrogo było.
    >>>> No ale bez gwarancji.
    >>>>
    >>>> I trzeba jakos dojechac na lotnisko, a jakdojade nie było :-)
    >>>
    >>> Jednym z plusów Warszawy jest to, że na lotnisko jeżdżą normalne
    >>> autobusy, a na dojazd nie traci się zbyt wiele czasu.
    >>
    >> We Wroclawiu tez jezdzą, nie pamietam jak to wtedy było, moze i
    >> jeździly, ale ustalic który, to znów nie tak łatwo, jak sie wczesniej
    >> nie latało.
    >
    > W Krakowie maja ciapong, w Katowicach niebawem tez bedziemy mieli. W
    > przypadku samolotu jest jednak lepszy od autobusu, zwlaszcza zwyklego,
    > miejskiego.

    Czy taki lepszy ... autobusy mogą jeżdzic z kilku kierunków, pociągi
    niby tez, ale będą z jednego :-)

    Wszystko zalezy od ruchu na tym lotnisku, Londyn ma 9 mln mieszkanców,
    z przyległosciami moze więcej, Heathrow obsluguje 74 mln pasazerów
    rocznie - ponad tysiąc operacji dziennie, wychodzi 8 tys na godzine.
    Gdyby wszyscy chcieli lotnisko opuscic, to pociągów trzeba,
    ale sporo chyba tylko tranzytem.
    A i tak pociągu sie dorobili stosunkowo niedawno, wczesniej było tylko
    metro.

    Okęcie ma 14 mln pasażerów, to podobnie licząc - 800 na godzinę
    przylatuje, i 800 na godzine wylatuje.

    A Wrocław miał ostatnio 3.9 mln. 222 na godzinę, czyli autobus co 15
    minut. No moze troche więcej, bo w nocy mało latają.

    I to jest bardzo dobra komunikacja, jak co 10-15 minut masz autobus.
    I żadnych pociągów nie trzeba.

    P.S. https://airport.wroclaw.pl/

    Pod napisem "komunikacja publiczna" kryją sie ... wypożyczalnie
    samochodów :-)

    Ale autobus 106 co 15 minut kursuje. Tyle, ze 13km z centrum
    zajmuje mu ok 45 minut.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: