  • 1. Data: 2010-07-02 12:44:42
    Temat: Zuzycie opon na torze
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Wybieram sie do Poznania na Speed Day i zastanawiam sie czy przed wyjazdem
    powiniennem sprawic sobie nowy komplet opon. Zuzycie aktualnego oceniam na
    2-3kkm cywilnego jezdzenia. Czy na torze w ciagu kilku godzin doprowadze
    je do takiego stanu, ze nie bede mogl juz na nich wrocic tych 300km?
    Pytanie moze naiwne, ale moja wiedze na temat jezdzenia po torze czerpie z
    wypadow na tor kartingowy i relacji MotoGP w telewizji :)

    Z gory dzieki za oswiecenie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2010-07-02 12:50:13
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-02, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie moze naiwne, ale moja wiedze na temat jezdzenia po torze czerpie z
    > wypadow na tor kartingowy i relacji MotoGP w telewizji :)

    Z doswiadczen z Nowodworu powiem tak - mialem jeszcze 3-4mm bieznika, po 5
    sesjach x 25min i biegu kontrolnym zostalo prawie nic ale myslalem ze jeszcze
    pojezdze i po jednej sesji moim oczom ukazal sie o taki widok:
    <http://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Nowodwo
    r#5482356468100625586>

    Duzo tez zalezy od tego jak chcesz jezdzic, jak delikatusnie to pewnie Ci
    starczy ale jak chcesz czesto odkrecac manetke do konca to moze byc slabo.
    Nie mozesz zabrac opon ze soba?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-07-02 13:41:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-02 14:50, AZ pisze:

> [...]
    > starczy ale jak chcesz czesto odkrecac manetke do konca to moze byc slabo.

    Jesli zblizasz sie do znacznika to opona zaczyna schodzic znacznie
    szybciej - jeszcze bardziej jak wypadniesz na przyczepny asfalt :)

    Ja bym nie dramatyzowal - jesli to pierwszy wyjazd powinno opon
    wystarczyc :) wreszcie bedzie mozna uzyc tych malo uzywanych czesci opon.
    W Nowodworze jest duzo prostych stad srodek cierpi - ponoc bardziej
    w Lublinie boki mozna zuzyc - zobaczymy w niedziele :)

    Po ile uzywki w Nowodworze ? :D
    Jedziesz za tydzien - kumpel sie szykuje

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2010-07-02 13:46:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-02, Norbi <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > W Nowodworze jest duzo prostych stad srodek cierpi - ponoc bardziej
    > w Lublinie boki mozna zuzyc - zobaczymy w niedziele :)

    To fakt, zalozona ostatnim razem nowka po calym dniu nie wygladala wcale zle.
    > Po ile uzywki w Nowodworze ? :D
    Na uzywki to tam nie licz, przynajmniej patrzac na te co byly ostatnio :-)
    Przywiezli 5 kartofli w rozmiarze 180/55 z DOT-ami np. 02.
    > Jedziesz za tydzien - kumpel sie szykuje

    Oczyfiscie ze tak. Ty sie nie wybierasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-07-02 16:22:44
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-02 15:46, AZ pisze:

    > Oczyfiscie ze tak. Ty sie nie wybierasz?

    Chcialbym - niekoniecznie polatac - przejechac sie chociaz bo w tym
    sezonie posucha z jazdami - ale trudno bedzie przekonac malzonke ze 3
    niedziele mnie w domu nie bedzie :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2010-07-02 18:50:37
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    W Nowodworze jest duzo prostych stad srodek cierpi - ponoc bardziej
    w Lublinie boki mozna zuzyc - zobaczymy w niedziele :)

    W nowodworze ten asfalt jest kurewsko przyczepny i zjada opony
    blyskawicznie.
    Lublin mniej - bedziesz w niedziele???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-07-02 19:36:29
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-02 20:50, Tytus pisze:

    > W nowodworze ten asfalt jest kurewsko przyczepny i zjada opony
    > blyskawicznie.
    > Lublin mniej - bedziesz w niedziele???

    Bedziemy - prawdopodobnie poleci od nas 4-6 osob ile bedzie chcialo na
    tor wjechac nie wiem :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2010-07-03 07:21:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Norbi"
    Bedziemy - prawdopodobnie poleci od nas 4-6 osob ile bedzie chcialo na
    > tor wjechac nie wiem :)

    Cos mnie sie pozajaczkowalo - myslalem ze treningi w Lublinie sa w ta
    sob/niedz a sa tylko dzis.
    Niestety nie ma takiej opcji zeby mauzonka pozowlila :)
    Wiec za tydzien sobota w Lublinie - niedziela w Nowodworze.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-07-03 09:23:38
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > Niestety nie ma takiej opcji zeby mauzonka pozowlila :)
    > Wiec za tydzien sobota w Lublinie - niedziela w Nowodworze.

    Na Lublinring jazdy są w środy, czwartki i piątki popołudniami jakby co:)
    Jak dobrze pójdzie z papierami do chętnie dołączę do towarzystwa na
    swojej nowej bieliźnie:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 10. Data: 2010-07-03 10:06:31
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-03 09:21, Tytus pisze:

> [...]
    > Niestety nie ma takiej opcji zeby mauzonka pozowlila :)
    > Wiec za tydzien sobota w Lublinie - niedziela w Nowodworze.

    Nie - zle paczyles :D
    http://www.moto-sekcja.pl/
    No i pol kasy na powodzian idzie :P

    Dzisiaj 2 tury - jutro 1 tura

    Dzisiaj sie nie uda nam grupy zebrac - wszyscy w pracy

    Norbi
    BLACK XX'03