  • 71. Data: 2014-09-14 22:39:30
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-14 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ok, ale na jakiej podstawie?

    Coś w stylu "uszkodzenie mechaniczne", "[ta część] nie podlega
    reklamacji". "zbyt intensywne użytkowanie" itp.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2014-09-15 02:20:24
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-14 18:59, Budzik pisze:

    > Nie ma?
    > A to ciekawe - jednak chyba sklepy myslą inaczej bo raczej nie ma problemu
    > z reklamowaniem ostatnio.

    Wskaż mi jednego producenta obuwia, który udziela obecnie własnej
    gwarancji na to, że buty zachowają swoje właściwości przez powiedzmy
    6 miesięcy. Ja znam jeden przypadek firmy i modelu butów, który
    miał taką fabryczną gwarancję.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 73. Data: 2014-09-15 05:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Coś w stylu "uszkodzenie mechaniczne", "[ta część] nie podlega
    > reklamacji". "zbyt intensywne użytkowanie" itp.

    Uszkodzenie mechaniczne - to chyba zalezy jak ono wygląda. Może w jakis
    przypadkach rozdzierania buta kombinerkami...
    Zbyt intensywne uzytkowanie? Zeby takie było - musiałoby chyba byćopisane,
    jakie uzytkowanie jest normalne, niezbyt intensywne?

    Ja ostatnio reklamowałem GPS - tez mi probowano wmówić, ze uszkodzenie
    mechaniczne, bo nózki we wtyczne USB sie powyłamywały...

  • 74. Data: 2014-09-15 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

> [...]
    > gwarancji na to, że buty zachowają swoje właściwości przez powiedzmy
    > 6 miesięcy. Ja znam jeden przypadek firmy i modelu butów, który

    Nie mam pojęcia jakiej gwarancji udzielają producenci po pierwsze dlatego,
    że do butów ta gwarancja praktycznie nie jest dołączana.

    Ale co to ma wspolnego z uprawnieniami konsumenckimi "z ustawy"?

  • 75. Data: 2014-09-15 06:36:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-15 05:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Ja ostatnio reklamowałem GPS - tez mi probowano wmówić, ze uszkodzenie
    > mechaniczne, bo nózki we wtyczne USB sie powyłamywały...

    Cóż, miałem ostatnio taką nieprzyjemność w decathlonie. Buty dla dziecka:

    - [sprzedawca] - ja też mam dziecko i wiem jak intensywnie może ono
    używać butów
    - [o niezgodności z umową] - gdyby buty były wykonane z niewłaściwych
    materiałów, na pewno byśmy o tym wiedzieli, a skoro nie wiemy, to znaczy
    że materiały są dobre

    Logika jak u tego dziecka, co nosiło te buty ;)
    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2014-09-15 10:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >znaczy
    >że materiały są dobre
    >Logika jak u tego dziecka, co nosiło te buty ;)

    Dziecko to troche inna sprawa - noga rosnie, czas uzywania butow
    ograniczony.

    J.

  • 77. Data: 2014-09-15 10:19:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

> [...]
    >że do butów ta gwarancja praktycznie nie jest dołączana.
    >Ale co to ma wspolnego z uprawnieniami konsumenckimi "z ustawy"?

    Ze trwalosc moze byc dowolna, pod warunkiem ze sie o tym klienta
    poinformuje przed zakupem ?

    J.

  • 78. Data: 2014-09-15 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ze trwalosc moze byc dowolna, pod warunkiem ze sie o tym klienta
    > poinformuje przed zakupem ?

    Oczywiście.
    Tylko czy to jest argument w kontrze do mojej wypowiedzi?

  • 79. Data: 2014-09-15 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dziecko to troche inna sprawa - noga rosnie, czas uzywania butow
    > ograniczony.

    Ale wtedy powodem odrzucenia mogłoby być:
    - synek o numerze buta 40 nosił buciki wielkosci 36 przez co te sie
    rozpadły.
    Natomiast zbyt intensywne uzywanie? Cóz...

  • 80. Data: 2014-09-15 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > że materiały są dobre
    >
    > Logika jak u tego dziecka, co nosiło te buty ;)

    W decathlonie? O kurcze, po nich bym sie czegos takiego nie spodziewał...
    Ale rozumiem, ze próby rżniecia głupa nic nie dały i finalnie odzyksałes
    kase lub buty zostaly wymienione?