  • 21. Data: 2014-09-05 14:06:51
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 14:02, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > :-))))) dobre!

    > Czemu nie ładujesz telefonu w nocy aby mieć rano pełne 100%?

    To chyba przypadlosc iPhoneow, ze trzeba je w nocy ladowac, moj SGS2
    spokojnie wytrzymuje półtorej doby :] (do dwoch ale to juz ponizej 30%)

  • 22. Data: 2014-09-05 14:35:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 05 Sep 2014 14:06:51 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
    > To chyba przypadlosc iPhoneow, ze trzeba je w nocy ladowac, moj
    SGS2
    > spokojnie wytrzymuje półtorej doby :] (do dwoch ale to juz ponizej
    30%)

    To jest bardzo ryzykowne postępowanie. Nagle przydaży Ci się awaryjna
    sytuacja (wypadek, szpital), gdzie musisz wykonać dużo telefonów i
    bateria się szybko skończy, bo nie była naładowana. Podobnie jak
    wojsku za konuny była zasada dla kierowców, że z jednostki nie można
    wyjechać jeśli w baku poziom paliwa "jest większy od zapałki" licząc
    od krawędzi wlewu do poziomu cieczy tak z smartfonem
    nie można opuszczać domu bez baterii na 100% :).

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-09-05 14:40:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > To chyba przypadlosc iPhoneow, ze trzeba je w nocy ladowac,

    iPhone którego nie używasz też dwa-trzy dni postoi na baterii.
    Mam drugiego iPhone4 z polską kartą SIM (Orange) który się
    loguje tutaj czasem do T-Mobile a czasem do Orange... Leży
    sobie na półce i pare dni na baterii pochodzi. Co nie znaczy że
    jak bym zaczął go intensywnie używać w sieci, na Skype, appki
    używające GUI, internetu to wytrzymałby tyle samo, nie?

    > moj SGS2 spokojnie wytrzymuje półtorej doby :]
    > (do dwoch ale to juz ponizej 30%)

    Półtorej doby? Czyli kiedy ładujesz? W czasie dnia?
    Nie rozumiem sensu... Korzyść żadna a tylko kuku sobie możesz
    zrobić jak będziesz akurat chciał dłużej poużywać.
    Ja ładuję w ten sposób iPhone4 od ponad 3 lat że niezależnie od
    tego ile zostało wieczorem w baterii (czasem 12% a czasem 75%)
    to podpinam pod ładowarkę i idę spać - każdy dzień zaczyna od 100%.

  • 24. Data: 2014-09-05 14:41:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 14:35, Marek wrote:
> [...]
    > wlewu do poziomu cieczy tak z smartfonem
    > nie można opuszczać domu bez baterii na 100% :).

    Ehhh, lubie ten dreszcz emocji; tak wiesz - metro hardkor ;]]]
    Jutro uderzam w plener z Motorola Defy i outdoorowym powerbankiem
    9000mAh. Gdy trzeba mam zapas pradu.

  • 25. Data: 2014-09-05 14:42:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > poziomu cieczy tak z smartfonem
    > nie można opuszczać domu bez baterii na 100% :).

    Otóż to. Zrozumiałbym że nie ładuje codziennie gdyby napisał że
    może telefon używać tydzień bez ładowania... Ale napisał "półtora"
    doby :-)))
    Mało tego - jak ładujesz w różnych porach dnia to nie masz
    rutyny która pomaga Ci właśnie nie wyjść z domu z pustą baterią.

  • 26. Data: 2014-09-05 14:46:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 14:42, Pszemol wrote:
> [...]
    > Mało tego - jak ładujesz w różnych porach dnia to nie masz
    > rutyny która pomaga Ci właśnie nie wyjść z domu z pustą baterią.

    Alez ja niebezpieczne zycie do tej pory prowadzilem, eehhh musze to
    powaznie przemyslec ;]

  • 27. Data: 2014-09-05 14:50:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 14:40, Pszemol wrote:
> [...]
    > jak bym zaczął go intensywnie używać w sieci, na Skype, appki
    > używające GUI, internetu to wytrzymałby tyle samo, nie?

    Uzywam telefonu, choc oczywiscie nie tak intensywnie jak wiele innych
    osob. Przede wszystkim typowe sprawy: rozmowy tel. troche smsow, troche
    przegladania www, sporo przypomnien z kalendarza.

> [...]
    > tego ile zostało wieczorem w baterii (czasem 12% a czasem 75%)
    > to podpinam pod ładowarkę i idę spać - każdy dzień zaczyna od 100%.

    Ładuje przewaznie w ciagu dnia, wieczorem czasem w nocy zaleznie od tzw
    "widzimisie"

  • 28. Data: 2014-09-05 14:56:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Uzywam telefonu, choc oczywiscie nie tak intensywnie jak
    > wiele innych osob.

    Czyli sam przyznajesz że to nie zaleta SG2 ale pśtyczka w nos
    iPhonowi musiałeś jednak pstryknąć... czyż to nie jeste jednak fanatyzm?

    > Ładuje przewaznie w ciagu dnia, wieczorem czasem w nocy
    > zaleznie od tzw "widzimisie"

    Zaletą ładowania zawsze po pójściu spać jest to, że telefon się ładuje
    gdy go nie potrzebujesz bo sam śpisz i regenerujesz swoje baterie.

  • 29. Data: 2014-09-05 15:06:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 14:56, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Czyli sam przyznajesz że to nie zaleta SG2 ale pśtyczka w nos
    > iPhonowi musiałeś jednak pstryknąć... czyż to nie jeste jednak fanatyzm?

    No zeby to napisal ktos inny...ale ktos kto wrzuca watki typu "Android i
    64bity"... No i nie schlebiaj Apple'owi - do fanatyzmu jest mi baaaardzo
    daleko :]

    > Zaletą ładowania zawsze po pójściu spać jest to, że telefon się ładuje
    > gdy go nie potrzebujesz bo sam śpisz i regenerujesz swoje baterie.

    Zgadza sie, kiedys tak robilem. Pozniej dalem z tym spokoj.

  • 30. Data: 2014-09-05 21:00:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 14:06:51 +0200, atm napisał(a):

    > To chyba przypadlosc iPhoneow, ze trzeba je w nocy ladowac, moj SGS2
    > spokojnie wytrzymuje półtorej doby :] (do dwoch ale to juz ponizej 30%)

    Nie umiesz uzywac smartfonu, albo to jakies g*.
    SGS4 to sie w dwie godziny potrafi wyladowac :-)

    J.