eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZużycie baterii › Re: Zużycie baterii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Mon, 15 Sep 2014 20:00:30 +0200
    From: aL <b...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zużycie baterii
    References: <lu7i3d$m2h$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <540c0bdf$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <luh67e$j9d$2@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <541177a2$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lurt8k$d0r$1@node2.news.atman.pl> <lusqbf$cbk$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lv0m2m$h9i$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lv3ia2$k4$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <541630c9$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54170ceb$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <5417123d$0$26854$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5417123d$0$26854$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 48
    Message-ID: <5417293d$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-36-151.dynamic.mm.pl
    X-Trace: 1410804029 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2224 46.186.36.151:52274
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3157
    X-Received-Body-CRC: 3900334075
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1063078
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-09-15 18:22, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz.
    > Poprzednio gwarancja rowniez byla dobrowolna, mogla byc na 5 lat, ale
    > czesto byla tylko na rok.

    No i komu to przeszkadzało?

    > A jak sie urzadzenie rozpadlo wczesniej niz sie klient spodziewal, to
    > uslyszal "gwarancja byla na rok, i rekojmia tez byla na rok".

    I to było nieuczciwe? Za to większość produktów była bardziej trwała i
    wytrzymywała dłużej niż dwa lata.


    > Ze spadkiem cen IMO nie ma to wiele wspolnego - elektronika tanieje
    > ogolnie, nie dlatego ze ma 2 lata trwalosci.

    Elektronika na rynek konsumencki tanieje. Porównaj cenę jakiegoś flagowca
    z Androidem i Toughpada od Panasonica.

    > To my europejczycy po prostu jestesmy naiwni i myslimy ze jak Mercedes
    > dobre samochody robil, to nadal robi.
    > Skoro one takie swietne, to niech im da 5 lat gwarancji, a nie tam puste
    > obietnice.
    >
    > I w USA daje.

    W USA prawo konsumenckie jest paradoksalnie bardziej korzystne dla
    producentów, pozostawiając im większą swobodę na ustalanie długości
    gwarancji. Konkurencja robi swoje producenci ustalają warunki i okres
    gwarancji lepszy, niż wynikałoby to z przepisów. Dzięki temu mają niższe
    ceny i lepsze warunki gwarancji niż w UE, która uważa, że dorosły człowiek
    musi być chroniony, bo nie jest w stanie podjąć rozsądnej decyzji.
    aL


    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: