  • 61. Data: 2014-11-23 18:50:36
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olek A...@S...pl ...

    > Ja ??? Może naucz się czytać. Przeciwnik HG-W mieszka w Ząbkach,
    > a gdzie jest zameldowany nie mam pojęcia.

    Mam wrażenie ze juz sie dowiedziałes co i jak i teraz rzniesz głupa.
    Sorry... Takie wrażenie.

    Ale to nei ma znaczenia. Najwazniejsze ze juz wiemy na czym stoimy.

    Przeciwnik p. HGW mieszka w Zabkach i zapewne jest zameldowany w Zabkach. I
    co?
    To ma sugerowac, ze w Warszawie nie ma ludzi, ktorzy tam mieszkaja, mogliby
    sie rozliczac w Warszawie, a mimo to rozliczają się po calej Polsce według
    miejsc zamieszkania?

    Pomijam juz, ze dla mnie cały problem zamieszkiwania jest problemem
    sztucznym zgodnie z twierdzeniem, ze nikt tak nie utrudni prostych spraw
    jak biurokraci.

  • 62. Data: 2014-11-23 18:50:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olek A...@S...pl ...

    > Sprawdź wpierw co jest cytatem, a co jest czyjąś wypowiedzią.
    > O zameldowaniu nic wcześniej nie pisałem, dopiero gdy Ty
    > zarzucileś mi, że sobie przeczę.

    Jednak słuszne było moje pierwsze wrażenie - rzniesz głupa...

  • 63. Data: 2014-11-23 18:50:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zniesli juz obowiazek meldowania w miejscu zamieszkania ?

    Jeżeli juz bardzo chcesz sie czepiac tego wymogu, to wystarczy ze okreslisz
    sie ze mieszkałes w Warszawie 31.12 a na jeden dzien meldowac sie nie
    musisz...

  • 64. Data: 2014-11-23 18:52:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > I tam konkretnie nikt nie parkuje, ale na sąsiednich klatkach do tej od
    > Nissana już nie ma,

    Zle zrozumiales co napisalem. Z tego co pamietam to slupki mocowali gdy
    chodnik wymieniali na kostke. Tam przy wielu wejsciach zaparkowac sie
    zwyczajnie nie da bo tylek by wystawal na uliczke (przypatrz sie dobrze).
    Tam gdzie miejsca wystarczajaco duzo slupek jest, ale tylko w kilku
    miejscach.

    > i to jest zapewne wytłumaczenie dlaczego Nissan się tam znalazł. Słupka
    > tam zapewne nie ma, a nissanem prawdopodobnie też wersalki nie przywieźli
    > (niepełnosprawnego też zapewne nie, bo jego najprościej załadować na
    > miejsce paxa z lewej strony - wiem bo czasem wożę).

    Tego nie wiesz ani ja ani ty. Pieprzyc bez z sensu tez nie ma sensu.
    Jesli nagminnie zagradzali wejscie bo ktos chcial cos np wniesc to w koncu
    postawili slupek ale rozsadnie czyli lamany z kluczem dla mieszkancow w
    razie potrzeby. Choc uwazam ze wystarczylaby tabliczka.

    > I teraz - nie wiem jaka jest na to rada - albo słupkować wszędzie, gdzie
    > nawet wydaje się nielogiczne (bo ktoś i tak zaparkuje)

    Mam nadzieje, ze nie jestes urzedasem od HGW ;)

    >, albo zlikwidować słupki, ale za to bezpardonowo wywozić.

    Wystarczy montowac z sensem, a nie budowac nie wiadomo po co parking i
    jeszcze go oslupkowac rurami bez ocynku. :)
    Tu widac jak rzadzi miasto a jak wspolnota ( choc z tym w zaleznosci od
    zarzadu akurat tez roznie bywa
    http://goo.gl/maps/EnPRh
    ale przewaznie potrafia :)

    Niestety najwiekszego pierdolca na punkcie nieocynkowanych slupkow to ma
    HGW. Nie wiem, byc moze do kogos kasa plynie szerokim strumieniem.
    Widac ze ludzie sie buntuja:
    http://ursynow.tv/list-otwarty-do-pani-hanny-gronkie
    wicz-waltz/
    Od siebie to nigdy nie glosowalem na te wredna babe i szczerze to nie moge
    na nia patrzec. No ale wiadomo, Wawa to miasto urzednicze z poteznym
    wzrostem ostatnio w tym zakresie wiec na wybory z rodzinami ma kto chodzic.
    Dlatego niestety bedzie tu pierdziec w stolek do konca swiata i dupa blada:)

  • 65. Data: 2014-11-23 18:56:09
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-11-23 14:30, Shrek pisze:
    > https://www.google.com/maps/@52.2627693,20.916364,3a
    ,75y,176.41h,71.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soVWJ37aYUdTJ
    sx7jdLZLQw!2e0

    pierdolony złotówa... dlaczego mnie to nie dziwi....

  • 66. Data: 2014-11-23 19:08:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 17:42, (Tom N) wrote:

    > Ktoś kiedyś Ci wmówił, że po/na trawie zawsze nie wolno...
    > [1]

    Nikt mi nie musiał wmawiać. Chodnik to chodnik. Nie trawka. Przestań
    trolować.

    > Założyłeś, że jest winny,

    Bo jest. Jakie trzeba spełnić warunki, żeby można legalnie parkować bez
    zachowania 1,5m? Być posłem?

    > zamiast przyjąć powszechną w PL zasadę niewinności
    > i jeszcze piszesz o brzytwie Ockhama?

    Tak - a bo co? Nie troluj - samochód jest nieprawidłowo zaparkowany i
    nie ma co do tego dorabiać teorii.

    Shrek.

  • 67. Data: 2014-11-23 19:08:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 07:24:53 +0100, "Olek" <A...@S...pl> wrote:

    >Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    >zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    >dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    >już stojących. To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
    >Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

    Uwazam ze piesi i normalni powinni rozpoczac masowa akcje a)
    popierajaca slupki, b) ograniczajaca swobode parkowanai na chodniku,
    c) wydania prawa dla starzy miejskiej i policji do natychmiastowego
    sciagania samochodow parkujacych na chodnikach w sposob nieprawidlowy.

    MIASTO DLA MIESZKANCOW A NIE SAMOCHODOW!!!

    A.L.

  • 68. Data: 2014-11-23 19:17:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 18:52, Czesław Wiśniak wrote:

    > Tego nie wiesz ani ja ani ty.

    Wybacz, ale wiem. Doskonale rozumiem, że jak zapytasz kierowcę każdego
    źle zaparkowanego samochodu, to dowiesz się, że właśnie mu żona rodzi/
    matka umiera/ dziecko z oddziału onkologicznego przywiózł/ żona go
    właśnie zdradza albo ma 1000 innych ważnych powodów. Przykro mi burzyć
    twoją wiarę w doskonałą ludzkość, ale prawda jest taka, że kłamią a
    chodzi o to, że "muszą przecież gdzieś zaparkować" i resztę mają w
    dupie. Jak chcesz to sobie wierz, w co chcesz, ale nie wymagaj od innych
    bycia naiwnymi frajerami.

    Zresztą - czy coś przywieźli, czy niepełnosprawnego odbierali to ich
    akurat nie usprawiedliwia. Ani literalnie, ani nawet po ludzku, gdyż
    chodzi o... raptem kilka metrów. Słownie długość samochodu. Chodzi o to,
    że jakiś buc musiał zaparkować jak najbliżej pokoju jadalnego i nie ma
    co do tego dorabiać nieprawdopodobnych teorii.

    > Pieprzyc bez z sensu tez nie ma sensu.

    No własnie - więc lepiej nie pieprzyć, jak to ktoś niby legalnie pod
    klatką zaparkował, a skupić się na bezprzecznych faktach. Na obrazku
    mamy nieprawidłowo zaparkowany samochód.

    > Mam nadzieje, ze nie jestes urzedasem od HGW ;)

    Nie.

    Shrek.

  • 69. Data: 2014-11-23 19:45:35
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/11/14 16:34, P.B. wrote:

    > pierwszą linię metra oddano lub
    > zaczęto budować (nie chce mi się szukać) w 1861 roku. Na długo przed
    > wynalezieniem samochodu

    No, dość perspektywicznie zaczęli.

    --
    Alf/red/

  • 70. Data: 2014-11-23 19:45:59
    Od: <4...@7...194559.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Nikt mi nie musiał wmawiać. Chodnik to chodnik. Nie trawka.

    "chodnik - część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych"

    Pokażesz przepis, że chodnik musi być z płyt/asfaltu/kostki, i nie może to
    być powierzchnia częściowo pokryta trawą?

    > Bo jest. Jakie trzeba spełnić warunki, żeby można legalnie parkować bez
    > zachowania 1,5m?

    > Tak - a bo co?

    No właśnie, założyłeś, że nie ma 1.5 m...

    CROSS: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'