  • Data: 2015-08-28 15:22:50
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:14:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Ci w Kijach sobie bezczelnie nielegalna budowe zakryli, zamiast o
    > wszystkie papiery wystapic.
    > I pewnie zaczeli w piatek po 15-tej :-)

    Jak padał śnieg, a wszyscy oglądali Na Wspólnej.

    > ja bym ich nazwal "zlodzieje", jesli tyle za jeden papierek chca.
    > Czy mam wrazenie, czy ich jednak popierasz ? Nie biedzie sobie
    > obywatel samowolki uprawial :-)

    W sensie że dostrzegam różnicę w jakości planowania przestrzennego i urbanistyce
    między Polską a UK? Na korzyść tych drugich? Zgadłeś.

    > Tak czy inaczej - dla siebie robili, nie dla innych :-P

    Odnoszę wrażenie że to Ciebie najbardziej boli.

    > Bajka ta sama - samowolka. Koniec co najwyzej inny.

    Ja tam widze trochę więcej aspektów niż sama samowolka. Prawda, z samowolki się nie
    wybronią. Niczego nowego to ich nie nauczy, bo i tak wiedzieli że sprawa jest
    przerypana, ale przynajmniej podjęli próbę czarodziejskiego rozwiązania, która miała
    szansę sie udać. Angolowi nie dadzą pozwolenia, będzie musiał rozwalić swój pałacyk i
    mieszkać w starej chałupie. Nawet jak dadzą, to po takim numerze sąsiedzi je
    oprotestują i wyląduje ono w koszu. Polacy i tak zbudują swój motek, tyle że drożej i
    zajmie to więcej czasu, czyli powrócą do planu A.

    > A jakby tak Angol wezwal odpowiednia firme, zamek podniosl i opuscil w
    > te same fundamenty ?

    Jeśli jest Davidem Copperfieldem, to śmiało, niech próbuje.

    > Co najwyzej moral z tych bajek wynika - nie staraj sie za bardzo
    > spolecznie.
    > Bo moze kaza ci rozebrac i polozyc jeszcze raz ... lepsza grobla z
    > tlucznia, niz porzadny most.

    No, a jeśli juz chcesz być społecznikiem to lepiej taką Niewidzialną Ręką. Czy wręcz
    Nieznanym Sprawcą!