  • Data: 2011-03-15 19:50:43
    Temat: Re: Zostawić zimowe?
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobiscie w prywatnym aucie nie zmieniałem opon od pazdziernika 2009.
    Przejezdziłem na zimówkach (Bridgestone LM20) trzy zimy (raz
    zmieniałem na letnie) i jedno lato - zuzyły się: przednie (napęd): do
    ok. 4 mm, tylne: 6-7 mm (prawie w ogóle). Od pazdziernika 2009
    przejechałem ok 35 tys km. Jezdze spokojnie.
    Dla akurat tych modeli zimówek (ale sadze ze i dla reszty) możesz
    miedzy bajki włożyc bzdury o pływaniu w upale, wypadaniu z kałuż i
    wypadaniu z zakrętów.

    Oczywiscie lepiej miec letnie - ja zostawiłem zimowe na lato bo
    planowałem sprzedaz auta.
    Wybór należy do Ciebie