    From: "p47" <p...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 16:35:11 +0200

    news:gqrf2a$fq6$4@news.wp.pl...

    > Bo nie ma autofocusa i zuma :)

    > Nie koniecznie normalnie. Bo cięższe, bo droższe, bo trzeba więcej takich
    > szkieł itd.
    > Zapominamy, że test nie służy negacji lustrzanek w ogóle tylko
    > wyciągnięcia wniosków z najczęstszych zastosowań aparatu dziś - pstryki do
    > pochwalenia się na naszej klasie czy mailem znajomym (czyli to
    > przysłowiowe już svga).
    >
    > --

    Przeczytałem te kilkadziesiąt wqypowiedzi i coraz mocniejsze mam poczucie,
    ze swiadkiem jestm zupełnie bezsensownego przelewania z pustego w prózne.;-(

    jak domyslam się autor watku chciał udowodnić, ze w 90% przypadków
    uzytkownikowi niepotrzebna jest lustrzanka, bo kompakt da takie same efekty,
    ergo (bo jakieś konkretne wnioski z obserwacji myslący człowiek wyciąga
    przecież) wiekszość posiadaczy lustrzanek nie powinna lustrzanek kupować, bo
    i po co.
    SA 2 mozliwości:
    1. autor nie ma racji, albo naciaga rzeczywistość;- wówczas ten post jest
    bezcelowy, bo bez waznych powodów nie nalezy pisac nieprawdy;-)
    2. autor ma rację, ale i wówczas:
    a.jak wiadomo z wielu innych postów zakup lustrzanki b. często wynika z
    potrzeby masowania swojego ego, potrzeby dowartościowania się, generalnie z
    powodów nieracjonalnych, emocji (będe superfotografem) a od tysiacleci
    przecież wiadomo, że próżnośc ludzka jest potęzną siłą, wiec autor i tak tu
    wiele nie zdziała;-)
    b. autor jako fachowiec powinien byc zainteresowany rozwojem sprzętu wyższej
    klasy. Bez milionów tych, którzy mimo, ze lustrzanek nie umieją wykorzystać,
    ani nie mają potrzeby wyciągac max. z ich mozliwości, a mimo to je kupua nie
    dostałby (przynajmniej w rozsadnej cenie i juz teraz) tych zaawansowanych
    aparatów z którymi on i jemu podobni potrafia zrobic własciwy uzytek. Po co
    zatem próbowac (a i tak bez powodzenia, bo i tak ich nie przekona..;-)
    odbierac im przyjemność, strzelając sobie samemu w stopę?
    A więc tak, czy inaczej ta krucjata MZ jest nieco bez sensu, no bo i co z
    niej ma konkretnego wynikać??

    p47