    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 16:07:24 +0200

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrngt46qa.a6e.wiesiu@argon.zonk.pl...

    > Ad personam mnie nie wzrusza.

    ??? Zadałem proste pytanie.Ok przeczytałem dalej - nie rozumiesz.

    Mitem jest uważanie, że _zawsze_ lepszy sprzęt da lepszy wynik tymczasem
    jest tak, że _czasem_ może dać, ale nie musi. Teraz jasne?

    > Nie. Skoro stawiasz G9 ponad tani kompakt.
    > Lezeli lepszy (tutaj G9) daje lepszy wynik, to zdanie to jest nie fałszem.

    Mamy zdnaie logiczne jeśli a to b (lepszy sprzęt - lepsze zdjęcie)
    Oznacza to że dla każdego a wynika b. Aby to obalić wystarczy podać jeden
    przykład, że tak nie jest, niezależnie od tego ile podamy przykładów, że
    _czasami_ dla pewnych wartości a i b może to być spełnione. Takie są zasady
    logiki.

    > Nie napisales ,,bywa'', ,,czasami'', ,,zwykle'' czy cokolwiek takiego.
    > Napisales ,,to mit''.

    Bo wystarczy, że to zdanie jest nieprawdziwe dla choćby jedego przypadku by
    było kłamstwem niezależnie od tego dla ilu przykładów będzie prawdziwe.

    [ciach]

    > A domniemanie: fotki z wakacji == duzo swiatła, to pies?

    Janko dał przykładowe zdjęcie od którego zaczęła się dyskusja, ja pisałem
    wprost o widoczkach. Dla mnie widoczek to nie zdjęcie w knajpie, gdzie jest
    mało światła.

    Pozdrawiam
    Winetoo