    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 13:31:54 +0000 (UTC)

    On Tue, 31 Mar 2009 14:39:14 +0200, Winetoo wrote:

    > Nie wiem po tym uśmieszku, czy poważnie nie rozumiesz, czy tylko udajesz dla
    > zabicia czasu.

    Ad personam mnie nie wzrusza.

    > To, że zdanie "lepszy sprzęt daje lepsze wyniki" jest fałszywe to
    > chyba jest oczywiste.

    Nie. Skoro stawiasz G9 ponad tani kompakt.
    Lezeli lepszy (tutaj G9) daje lepszy wynik, to zdanie to jest nie fałszem.

    > Takie zdanie bez dodania (zależnie od preferencji) "czasami" lub
    > "zwykle" jest bzdurą.

    Nie napisales ,,bywa'', ,,czasami'', ,,zwykle'' czy cokolwiek takiego.
    Napisales ,,to mit''.

    > Nie wiem jak z twierdzenia, że droższy sprzęt nie zawsze daje lepsze wyniki
    ^^^^^^^
    Celowo wycialem sformulowanie o sprzecie drozszym, bo tu akurat się
    zgadzam, ze cos niekoniecznie drozsze moze dac lepsze efekty.

    G9/10 czy inne z tej polki kosztuja porownywalnie z amatorskimi lustrami
    z kitem, wiec nie wiem skad się wzielo ,,drozszy sprzet''. Lustra
    wieksze i ciezsze, ale drozsze? w 2009r?

    > wyciągnąłeś wniosek, że w takim razie dowolnie tani da wystarczające wyniki.

    ,,lepszy sprzęt daje lepsze wyniki. Tymczasem to tylko mity''.

    Skoro byle kompakt nie jest wart wspominania, to moze jednak do jakiejs
    granicy warto się szarpac na sprzet lepszy (i moze drozszy?).

    > Czy ja gdzieś pisałem, że G9 czy g10 zastąpi lustrzankę w zdjęciach przy
    > słabym oświetleniu?

    A domniemanie: fotki z wakacji == duzo swiatła, to pies?

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns