    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 12:11:16 +0000 (UTC)

    On Tue, 31 Mar 2009 13:03:30 +0200, Winetoo wrote:
    > Toż to od początku piszę _bywa_, a nie _jest_.

    Na początku, to napisałes tak:

    ,,Większość ludzi żyje złudzeniami, że [...] lepszy sprzęt daje lepsze
    wyniki. Tymczasem to tylko mity, ale trzeba mieć jaja by to przyznać''.

    Post czy dwa wczesniej przyznales, ze kompakt ze stowe to smiec, ze dopiero
    G9 się liczy. Wypadałoby się zdecydowac. :-)

    > Tu wszyscy są chyba zgodni, że jak ktoś chce robić coś konkretnego to musi
    > mieć odpowiedni do tego sprzęt. Pytanie brzmi czy wakacyjny widoczek można
    > równie dobrze zrobić g9 co lustrzanką.

    Tylko ze nie wszystkie zdjecia robi się na dworze, gdzie jest 15+EV.
    Wiele pamiatkowych zdjec wakacyjnych (a wiec nie jakas waska i
    specjalistyczna dziedzina fotografii, zwykle pstrykanctwo) to rowniez
    wnetrza, gdzie kompakty dostaja po dupie od byle taniego lustra z kitem,
    nie wspominajac o lustrze z tanim zoomem f/2.8...

    Wystarczy sobie pojsc do knajpy pamiatkowo pofocic z jakims malym EOSem
    i np trydziestka sigmy i porownac efekty z efektami z kompakta aby
    stwierdzic, ze ,,lepszy sprzęt daje lepsze wyniki''.
    I gonady nie maja tutaj nic do gadania :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns