  • 41. Data: 2010-04-17 18:23:32
    Temat: Re: Żółty serwis fotograficzny :D
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-17 19:09:08 +0200, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Jakieś 15 lat temu jak wybierałem swoją pierwszą lustrzankę (jeszcze
    > analogową) znalazłem wyniki dwóch sondaży:
    >
    > 1. Jakiej marki aparat chcieliby mieć właściciele sklepów ze sprzętem
    > foto: Canon.
    Bo zdążyli przez niezliczoną ilość prezentacji sprzętu klientom,
    opanować ich obsługę i aparat nie ma dla nich żadnych tajemnic?
    > 2. Jakiej marki aparat chcieliby mieć właściciele punktów serwisująch
    > sprzęt foto: Nikon.
    Bo z zamkniętymi oczami potrafią rozłożyć i naprawić każdego nikona?

    Jak zauważyłeś to było 15 lat temu.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-04-18 06:29:29
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    JA napisał:
    > Bo zdążyli przez niezliczoną ilość prezentacji sprzętu klientom,
    > opanować ich obsługę i aparat nie ma dla nich żadnych tajemnic?
    > Bo z zamkniętymi oczami potrafią rozłożyć i naprawić każdego nikona?

    Ja to interpretowałem trochę inaczej: Canony się sprzedają, Nikonów nie
    trzeba naprawiać ;)

    > Jak zauważyłeś to było 15 lat temu.

    Oczywiście. Wg ostatnich sondaży najmniej awaryjne są Panasoniki.

    m.

  • 43. Data: 2010-04-18 07:51:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-18 08:29:29 +0200, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Ja to interpretowałem trochę inaczej: Canony się sprzedają, Nikonów nie
    > trzeba naprawiać ;)

    A co tu naprawiać jak się nie sprzedaje?
    :)
    Dobra, dość. Wiem o co Ci chodziło i jak to interpretować. Tylko jak
    tak zawsze pod prąd:)

  • 44. Data: 2010-04-18 07:53:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 18 Apr 2010 06:29:29 GMT, Mikolaj Machowski wrote:

    > Ja to interpretowałem trochę inaczej: Canony się sprzedają, Nikonów nie
    > trzeba naprawiać ;)

    Dziwnie wnioskujesz.
    Jakbym ja prowadzil serwis, to chcialbym *miec* co robic.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2010-04-18 07:58:48
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał:

    > Dziwnie wnioskujesz.
    > Jakbym ja prowadzil serwis, to chcialbym *miec* co robic.
    > [...]

    Ale... rozbierania i składania do kupy lepiej uczyć się nie na własnym
    sprzęcie:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 46. Data: 2010-04-18 10:33:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-18 09:58:48 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Ale... rozbierania i składania do kupy lepiej uczyć się nie na własnym
    > sprzęcie:-)

    Nie zrozumiałeś Michała.
    Serwisant będzie doradzał kupno takiego sprzętu, który zapewni mu
    utrzymanie. A jak lepiej zachęcić jeśli nie powiedzieć "chciałbym to
    mieć?"

  • 47. Data: 2010-04-18 21:38:05
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Mikolaj Machowski wrote:
> [...]
    > foto: Canon.
    > 2. Jakiej marki aparat chcieliby mieć właściciele punktów serwisująch

    Dodam jeszcze do mojego wcześniejszego zestawienia, że obecnie sieć
    sklepów, dla której - jak napisałem - jakiś czas temu pracowałem, nie
    funkcjonuje już pod szyldem Canon tylko pod szyldem Nikon...

    Rafał ,,Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 48. Data: 2011-01-31 21:56:57
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości

    > Jeśli twórcy ŻSF.info czują się takimi Robin Hoodami to niech wyślą
    > informację do Nikon Japan z wyjaśnieniem na czym polega problem zamiast
    > bić pianę lokalnie.

    Były wysyłane takie listy. Odpowiedź była mniej więcej taka, że centrala nie
    wtrąca się w działania swoich przedstawiceli w Europie i w Polsce.
    R.

  • 49. Data: 2011-02-01 00:17:15
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    R napisał:

    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości

    > Były wysyłane takie listy. Odpowiedź była mniej więcej taka, że centrala nie
    > wtrąca się w działania swoich przedstawiceli w Europie i w Polsce.

    Wtedy kiedy im to pasuje.

    m.