-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Żółte wiatło
Date: Thu, 27 Jan 2011 18:12:24 +0100
Organization: -
Lines: 23
Message-ID: <3...@4...com>
References: <ihhp38$4b0$1@news.onet.pl> <4d3c6ec6$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<ihhrfk$dtl$1@news.onet.pl> <4d3c787b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCplK$05U@mike.oldfield.org.pl>
<4d3ca1a4$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCrPT$05X@mike.oldfield.org.pl>
<4d3cb0b5$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCrg4$05Z@mike.oldfield.org.pl>
<4d3cc39e$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PG8RP$05q@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296148331 25256 82.143.187.50 (27 Jan 2011 17:12:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 17:12:11 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345971
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 27 Jan 2011 17:56:28 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>Dnia 24 Jan 2011 00:11:10 GMT, to napisał(a):
>> swego rodzaju spiętrzenia ruchu. Przykładowo, jeśli przy ograniczeniu do
>> 70 km/h korek robi się w danym miejscu o godzinie 7, to przy ograniczeniu
>> do 50 km/h zrobi się odpowiednio wcześniej, bo część osób, które
>> wyjechały przed godziną 7 nie zdąży jeszcze dotrzeć do celu, do którego
>> by już dotarła jadąc 70 km/h.
>
>KOrek, czy spowolnienie? Jesli spowolnienie, to o ile nie przekroczysz
>30km/h, to nic sie nei stanie i spiętrzenia nie będzie.
Rzecz do sprawdzenia. wystawic gdzies na gierkowce pod warszawa
ograniczenia so 80-50-30, dwa dobrze widoczne radiowozy i poczekac z
coz tego bedzie.
Niemieckie doswiadczenie podpowiada mi ze zdarza sie spietrzenie/korek
ktory jedzi 80, a potem mozna przyspieszyc i spietrzenie sie rozwiewa
i nie bardzo wiadomo dlaczego .. ale wniosek z tego jakis niezbyt
ciekawy - tam gdzie mniejsza predkosc tam spietrzenie
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 18:13 J.F.
- 29.01.11 21:31 niusy.pl
- 29.01.11 21:46 niusy.pl
- 29.01.11 21:49 niusy.pl
- 31.01.11 09:07 Shrek
- 31.01.11 23:49 Adam Płaszczyca
- 31.01.11 23:49 Adam Płaszczyca
- 01.02.11 08:07 niusy.pl
- 01.02.11 08:09 niusy.pl
- 01.02.11 13:51 RoMan Mandziejewicz
- 01.02.11 20:09 Adam Płaszczyca
- 01.02.11 20:09 Adam Płaszczyca
- 02.02.11 23:27 Gotfryd Smolik news
- 03.02.11 20:29 niusy.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=