-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Żółte wiatło
Date: Thu, 27 Jan 2011 17:56:55 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3PG8Rv$05r@mike.oldfield.org.pl>
References: <ihgvmf$82h$1@inews.gazeta.pl>
<s...@4...com>
<ihh2bd$51d$1@news.dialog.net.pl> <ihh7aq$7ph$1@news.dialog.net.pl>
<11g6ohuh0fk7j$.dlg@lepper.institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<z...@l...institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ihhp38$4b0$1@news.onet.pl> <4d3c6ec6$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<ihhrfk$dtl$1@news.onet.pl> <4d3c787b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCplK$05U@mike.oldfield.org.pl>
<ihif7v$vvt$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296147552 22312 77.236.9.21 (27 Jan 2011 16:59:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2011 16:59:12 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345962
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 24 Jan 2011 00:56:45 +0100, niusy.pl napisał(a):
>> I tu sie mylisz. Przepustowośc wzrośnie. Wzrośnie też średni czas dojazdu
>> do celu z drugiej strony.
>
> Nonsens. Efektywna przepustowość drogi proporocjonalna jest do prędkości i
> ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia prędkości nie wyniknie
> nigdy zwiększenie przepustowości bo mimo zmniejszenia odległości prędkość
> poruszania się jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.
Nie, to jest proste dla prostaków.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 18:12 J.F.
- 27.01.11 18:13 J.F.
- 29.01.11 21:31 niusy.pl
- 29.01.11 21:46 niusy.pl
- 29.01.11 21:49 niusy.pl
- 31.01.11 09:07 Shrek
- 31.01.11 23:49 Adam Płaszczyca
- 31.01.11 23:49 Adam Płaszczyca
- 01.02.11 08:07 niusy.pl
- 01.02.11 08:09 niusy.pl
- 01.02.11 13:51 RoMan Mandziejewicz
- 01.02.11 20:09 Adam Płaszczyca
- 01.02.11 20:09 Adam Płaszczyca
- 02.02.11 23:27 Gotfryd Smolik news
- 03.02.11 20:29 niusy.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]