-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Żółte wiatło
Date: Mon, 24 Jan 2011 01:09:45 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 19
Message-ID: <ihig0d$27n$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <ihgvmf$82h$1@inews.gazeta.pl>
<s...@4...com>
<ihh2bd$51d$1@news.dialog.net.pl> <ihh7aq$7ph$1@news.dialog.net.pl>
<11g6ohuh0fk7j$.dlg@lepper.institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<z...@l...institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ihhp38$4b0$1@news.onet.pl> <4d3c6ec6$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<ihhrfk$dtl$1@news.onet.pl> <4d3c787b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCplK$05U@mike.oldfield.org.pl>
<4d3ca1a4$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCrPT$05X@mike.oldfield.org.pl>
<4d3cb0b5$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3PCrg4$05Z@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1295827790 2295 87.251.232.55 (24 Jan 2011 00:09:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 00:09:50 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <c1.01.3PCrg4$05Z@mike.oldfield.org.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2344931
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
>>> Natomiast jednocześnie rośnie czas przejazdu danego odcinka.
>>
>> Chyba w teorii szwedzkich naukowców. Nie widziałem, żeby ktoś utrzymywał
>> inny odstęp przy 50 km/h niż przy 70 km/h.
>
> Cóż, idź do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.
Chłopie ... teza, że samochody szybciej poruszające się w rzeczywistości
poruszają się wolniej jest nie do obronienia. Wpływ prędkości na odległości
między samochodami oczywiście jest, ale nie ma on tak ograniczającego
charakteru, by samochody nie mogły jechać szybciej jak mogą. Jest po prostu
pewna graniczna przepustowość której nie przekroczysz choćbyś usunął
ograniczenia. Dla danej drogi, w określonych warunkach i w zależności od
umiejętności i ponoszonego ryzyka. Raz 10km/h, innym razem twoje 30 a
jeszcze innym 100. Kwestia właśnie tych czynników.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.11 01:11 to
- 24.01.11 01:11 niusy.pl
- 24.01.11 01:16 Jotte
- 24.01.11 02:55 J.F.
- 24.01.11 08:18 niusy.pl
- 24.01.11 08:24 niusy.pl
- 24.01.11 08:40 Cavallino
- 24.01.11 10:07 J.F.
- 24.01.11 10:26 Cavallino
- 24.01.11 10:47 J.F.
- 24.01.11 13:51 Bydlę
- 27.01.11 17:50 Adam Płaszczyca
- 27.01.11 17:55 Adam Płaszczyca
- 27.01.11 17:56 Adam Płaszczyca
- 27.01.11 17:56 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO