  • Data: 2011-01-24 01:09:45
    Temat: Re: Żółte wiatło
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Cóż, idź do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

    Chłopie ... teza, że samochody szybciej poruszające się w rzeczywistości
    poruszają się wolniej jest nie do obronienia. Wpływ prędkości na odległości
    między samochodami oczywiście jest, ale nie ma on tak ograniczającego
    charakteru, by samochody nie mogły jechać szybciej jak mogą. Jest po prostu
    pewna graniczna przepustowość której nie przekroczysz choćbyś usunął
    ograniczenia. Dla danej drogi, w określonych warunkach i w zależności od
    umiejętności i ponoszonego ryzyka. Raz 10km/h, innym razem twoje 30 a
    jeszcze innym 100. Kwestia właśnie tych czynników.