    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żółte ???wiatło
    Date: Sun, 23 Jan 2011 22:29:14 +0100

    news:

    > Jeżdżę tam codziennie. Jeśli nie ma ruchu, to nie umiem jechać ani tak
    > wolno, ani tak szybko, żeby po ruszeniu z jednych świateł załapać się na
    > zielone na kolejnych.

    I to jest problem.
    Gdyby kierowcy wiedzieli na ile jest ustawiona zielona fala (zakładając że w
    ogóle jest - w Poznaniu to raczej przypadkowe czasy) to by się do niej
    dostosowywali.
    Może jakieś wyświetlacze by się przydały?

    Ale to chyba jakaś tajna informacja, a na każdej ulicy jest inaczej.
    W efekcie - najlepiej działają stare światła, w których nie można grzebać co
    kilka sekund komputerowo, przynajmniej tylko na takich miejscach w Polsce
    udaje mi się skorzystać z tego dobrodziejstwa.
    I to niezależnie od tego czy jadę pierwszy, czy za innymi.

    Jakoś w Berlinie nie mam takowych problemów - całe miasto idzie przejechać
    (poza szczytem) jadąc tak jak tubylcy, czyli ok 60.