  • 81. Data: 2019-09-30 20:12:14
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-30 o 07:47, Miroo pisze:

    > Nie bardzo widzę związek
    > https://sjp.pwn.pl/sjp/indolencja;2561436.html

    Nie chciałem użyć mocniejszego sformułowania.
    Już minęły czasy, gdzie aby zdobyć jakąś informację, trzeba było iść do
    czytelni lub biblioteki. Teraz wystarczy poszukać w Internecie.
    Jeśli ktoś nawet tego nie potrafi, albo mu się nie chce i uparcie tkwi w
    błędzie, to istotnie, określenie indolencja może być nie na miejscu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 82. Data: 2019-09-30 20:27:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 20:12, Adam pisze:

    > Jeśli ktoś nawet tego nie potrafi, albo mu się nie chce i uparcie tkwi w
    > błędzie, to istotnie, określenie indolencja może być nie na miejscu.

    Nie musisz być tak surowy wobec siebie.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2019-09-30 20:45:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-30 19:39, Kviat wrote:

    > To musi być autostrada?
    > A może być S i 239 km/h?

    Tak tak, na S-kach jesteśmy jeszcze bardziej w d..ie. I jest to
    największy nasz sukces.

  • 84. Data: 2019-09-30 20:49:24
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 30 Sep 2019 20:05:40 +0200, Shrek wrote:

    > bo nie wierzę że będąc takim idiotom za jakiego usiłuje

    Ależ on niczego nie usiłuje - to mu bardzo naturalnie wychodzi. :)

    > uchodzić kogutem można ogarnać serwer usenetu.

    On przecież ze smartfona pisze, korzystając z Googlowej bramki newsowej.

    Mateusz

  • 85. Data: 2019-09-30 20:53:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > On przecież ze smartfona pisze, korzystając z Googlowej bramki newsowej.

    No to możesz mieć rację, że to po prostu ponadprzeciętny kretyn.

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2019-09-30 21:43:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 30 Sep 2019 20:53:50 +0200, Shrek wrote:

    > No to możesz mieć rację, że to po prostu ponadprzeciętny kretyn.

    Czy ponadprzeciętny, to nie wiem - aby to oszacować należałoby wykonać
    statystyczne badania na jakiejś reprezentatywnej grupie. No i pojawi się
    problem oceny stopnia kretynizmu - przydałoby się opracować stosowną
    metodologię.

    Niezależnie od stopnia zidiocenia Zenka (być może starczego), myślę że
    nie ma sensu reagować. Niechaj sobie pisze, widocznie sprawia mu to
    niezwykłą frajdę. Kto chce, to sobie wyfiltruje. Przytoczę tutaj bardzo
    piękną myśl, którą wypowiedział swego czasu Carl Sagan:

    "Every one of us is, in the cosmic perspective, precious. If a human
    disagrees with you, let him live. In a hundred billion galaxies, you will
    not find another."

    Mateusz

  • 87. Data: 2019-09-30 21:54:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz owcojebco ze mozesz mnie obrazic albo zniechecic. Takie chodzace gowno jak ty
    nie moze. Duren z ksywka postaci z filmu animowanego tez mnie nie moze obrazic bo
    byle kto nie moze.

  • 88. Data: 2019-09-30 23:35:58
    Od: j...@j...org

    On Monday, September 30, 2019 at 5:33:09 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kretynem jestes Ty po nie rozumiesz ze jeden pieszy potrafi zatrzymac kilka,
    kilkanascie, kilkadziesiat ( nepotrzebne skreslic) samochodow ktore ruszajac wydala z
    siebie trucizny porownywalne z Zyklonem. Podobaja Ci sie niemcy i ich "kultura" to
    wsiadaj w jakis srodek transportu i z najdalszego punktu w Polsce dojedziesz tam
    maksymalnie w kilkanascie godzin. Zgodnie z ONZtowska karta praw czlowieka masz prawo
    zyc w dowolnym miejscu na Swiecie. Nie musisz akurat w Polsce. Zwlaszcza ze nie
    pasuje Ci co polski ustawodawca robi.

    To prawda, że zostało ci tylko kilka lat życia i stałeś się zgrzybiałym dziadem?

  • 89. Data: 2019-09-30 23:50:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdarze sie pizdziak przeziebic na twoim pogrzebie.

  • 90. Data: 2019-10-01 19:38:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-09-30 09:04, WS wrote:
    > Najczestsze interpretacje to odleglosc taka, zeby kierowca mial szanse sie
    zatrzymac. Tylko znow z jakiej predkosci? Tej co jedzie juz nie przechodzi (jesli
    przekracza dopuszczalny limit), z predk. dopuszczalnej na danej drodze - to juz
    pozwalalo uznac wine pieszego, ostatnio jeszcze zwraca sie uwage na wymog "kierowca
    powinien zwolnic przed przejsciem", czyli z odpowiedzialnosci za wypadek przy max
    dozwolonej predk. coraz trudniej sie "wykrecic"...

    zwolnić to można też np o 0,001 km/h tak że wątpie czy tak jest

    ale fakt faktem nasze prawo na drogach i chodnikach mocno do dupy jest
    czasami