eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie › Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5d8fa5cd$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <qmoj6v$ral$1@dont-email.me>
    <5d8fd4dc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmpm01$mgd$1@dont-email.me>
    <5d9067ae$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmq01l$avg$1@dont-email.me>
    <5d908db3$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5d90c726$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmtecu$bda$1@dont-email.me> <5d9243f3$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d924e34$0$31432$426a74cc@news.free.fr>
    <5d924f3d$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 30 Sep 2019 19:43:48 GMT

    On Mon, 30 Sep 2019 20:53:50 +0200, Shrek wrote:

    > No to możesz mieć rację, że to po prostu ponadprzeciętny kretyn.

    Czy ponadprzeciętny, to nie wiem - aby to oszacować należałoby wykonać
    statystyczne badania na jakiejś reprezentatywnej grupie. No i pojawi się
    problem oceny stopnia kretynizmu - przydałoby się opracować stosowną
    metodologię.

    Niezależnie od stopnia zidiocenia Zenka (być może starczego), myślę że
    nie ma sensu reagować. Niechaj sobie pisze, widocznie sprawia mu to
    niezwykłą frajdę. Kto chce, to sobie wyfiltruje. Przytoczę tutaj bardzo
    piękną myśl, którą wypowiedział swego czasu Carl Sagan:

    "Every one of us is, in the cosmic perspective, precious. If a human
    disagrees with you, let him live. In a hundred billion galaxies, you will
    not find another."

    Mateusz