  • Data: 2019-10-02 10:39:11
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał. Kierowcy debile.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.10.2019 o 10:11, J.F. pisze:

    > Istotne jest, zeby pieszy poczekal na chodniku i samochod/y przepuscil.
    > I obecne zapisy w zasadzie cos takiego mowia.

    NIe mówią. Możesz przechodzić "zmuszając" samochody do hamowania bądź
    nawet zatrzymania. NIe możesz _bezpośrednio_ przed podjazd, przy czym
    bezpośrednio to zanczy tyle, żeby dać mu szansę się zatrzymać.
    Oczywiście bezmyślne egzekwowanie pierwszeńtwa nie jest logiczne,
    patrząc po ilości debili "pierwszeszńtwo pieszego oznacza, że ma mi
    ustąpić", natomiast nieprawdą jest, że ci debile mają rację. Nie mają i
    sprawdziłem w praktyce - po przesłaniu nagrania mądalom pała zmiekła i
    mandaty przyjeli, więc nie było konieczności składania zeznań.

    --
    Shrek