  • Data: 2019-10-02 11:41:07
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał. Kierowcy debile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d943fe1$0$17348$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 02.10.2019 o 06:53, CTP pisze:

    >Tak - wypadki mamy dlatego, że ktoś ustąpił pierwszeńtwa a nie
    >dlatego, że się na przejściu dla pieszych spodziawał wszystkiego
    >tylko nie samochodu przepuszczającego pieszego i nie zachował
    >odstępu.

    No wiesz - miejski bywa gesty, odstepy male, a przejscia trzy
    samochody dalej nie zawsze widac.

    Przy czym nie wiem czy to takie niebezpieczne, ale dochodzi drugie -
    wyprzedzanie na przejsciu.
    Wcale nie zamierzasz wyprzedzaj, jedziesz powoli, to ciebie
    wyprzedzaja .. i nagle pas obok zwalnia.

    I pieknie zostajesz wyprowadzony na pieszego :-(

    J.