    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu ronda :)
    Date: Sun, 27 Oct 2013 23:16:24 +0000

    On 24/10/2013 12:52, masti wrote:

    > Chyba, że "rondo" jest wymysłem szalonego inzyniera ruchu, jak to w samym
    > centrum Warszawy. Przyjrzyjcie się jak są wymalowane pasy
    > http://goo.gl/maps/zsSMp
    >
    > a potem zerknijcie na zainstalowane na rondzie sygnalizatory
    >
    > http://goo.gl/maps/zjfL6
    > Tak. To jest sygnalizator do skrętu w lewo na rondzie :)
    > I co teraz ma zrobić ten co jedzie okrężnie zewnętrznym pasem? :)

    "Spadać"z ronda. ;D
    Na moje w zamyśle to coś "ala" "rondo turbinowe".
    BTW. IMO "piękny" przykład na to jak się uczy jeździć po takich. ;D
    http://edroga.pl/images/stories/ir_projektowanie/ron
    da-wplyw-oznakowania-na-zachowania-kierowcow/cz-iii/
    f1.jpg
    Pomijając fakt, że to powyżej IMO "spaprano" nie zmuszając do zjazdu z
    zewnętrznego pasa jak np. tu
    http://www.kocjan.pl/albums/userpics/10001/bielsko_p
    rzebudowa_wyzwolenia_100923_4547.jpg

    --