  • Data: 2013-10-28 08:03:36
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 27 Oct 2013 02:52:50 +0100, Karolik

    > Mylisz się. Nie znasz przepisu. Jesteś zobligowany
    > do sygnalizowaniazamiaru.

    Zgadza się. Do sygnalizowania zamiaru zmiany kierunku lub zmiany pasa
    ruchu.

    > Zamiar zjazdu z ronda (skrzyżowania) TRZEBA sygnalizować
    > zawsze wtedy jeżeli jest zamiar zmiany kierunku jazdy
    > - art. 22, ust. 5. Czyli na rondzie zawsze.

    Dla mnie zamiar zmiany kierunku jest przed skrzyżowaniem i to tam się
    sygnalizuje w którą stronę chce się jechać (łącznie z odpowiednim
    ustawieniem do manewru). Że potem się kręci kółkiem w zupełnie przeciwne
    strony nie ma większego znaczenia -- po prostu tak należy przejechać przez
    to skrzyżowanie a nie że się od razu zmienia kierunek czy też pas ruchu.

    --
    Pozdor Myjk