  • Data: 2013-10-25 14:39:17
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 25 Oct 2013 14:20:26 +0200, PlaMa

    > Zauważ jednak, że mowa

    Gdzie ta mowa? Przepis(y) podaj, ponownie grzecznie proszę!

    > o zespole skrzyżowań a nie o wielokrotnych skrzyżowaniacjh.

    Aaaa! To istotnie zmienia postać rzeczy!

    > Sprawę załatwia skrótowo c12 dla całego zespołu :)

    Skrótowo mówiąc, to kombinujesz, naginasz i... przeginasz.

    > Co Ty na to? :)
    > Że wg Ciebie c12 nagle z zeposłu skrzyżowań robi jedno skrzyżowanie.

    Nie ma czegoś takiego jak "zespół skrzyżowań". Nawet jeli użyć skrótu
    myślowego, to wg prawa każde skrzyżowanie w rzekomym "zepośle" jest
    niezależne od siebie i na każdym mogą panować inne warunki.

    > To siuę kupy nie trzyma.

    Istotnie, bo zabierasz się do jedzenia od dupy strony.

    Nadal nie rozumiesz, że rondo stawia się zamiast jednego typowego
    skrzyżowania kolizyjnego jako szybsze i bezpieczniejsze rozwiązanie, a nie,
    jak tutaj twierdzisz, jako zamiennik "zespołu skrzyżowań" (czy tam
    "wielokrotnych skrzyżowań").

    Zacznij od podstaw. Narysuj jedną drogę. Potem drugą. Skrzyżuj je pod kątem
    prostym i wyznacz obszar skrzyżowania (jak nie wiesz co to i jak go
    wyznaczyć, sprawdź w przepisach szczegółowych). To jest Twoje SKRZYŻOWANIE
    (sztuk jeden). Nie "zespół skrzyżowań", nie "wielokrotne skrzyżowania",
    JEDNO SKRZYŻOWANIE.

    Teraz postaw wyspę na środku ww. obszaru skrzyżowania, odpowiednio
    wyprofilluj żeby było łatwiej jeździć i powstanie skrzyżowanie (tak, tak,
    nadal jedno) o ruchu okrężnym.

    --
    Pozdor Myjk