  • 11. Data: 2013-11-17 13:35:08
    Temat: Re: Znowu o pierwszeństwie na parkingu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 11:45:21 +0100, Shrek napisał(a):
    > Brat skasował tak auto przy (chyba) Wola Parku. Jadąc "główną" alejką
    > dostał w prawe tylne koło. Policja powiedziała, że na logikę to jechał
    > dobrze, a na przepisy to powinien babce ustąpić - winę orzekli jego -

    Przy tylnym mozna by miec watpliwosci.

    J.

  • 12. Data: 2013-11-17 14:53:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-17 13:35, J.F. wrote:

    > Przy tylnym mozna by miec watpliwosci.

    Jak nie było świadków albo nagrania, sugerującego celowe działanie w
    celu wyłudzenia odszkodowania to sprawa jest "jakby" jasna.

    Shrek.

  • 13. Data: 2013-11-17 14:56:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-17 11:40, Dawid wrote:

    > Dlatego są to super miejsca, jeżeli chce się podreperować lub pomalować
    > za darmo, swój stary samochód :-)

    A za takie próby wyłudzenia i stwarzanie poważnego zagrożenia zdrowia i
    życia dla kilkuset złotych powinno się wsadzać do pierdla na pięć lat.

    Shrek.

  • 14. Data: 2013-11-17 15:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Przy tylnym mozna by miec watpliwosci.

    I to bardzo duze wątpliwości...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 15. Data: 2013-11-17 16:21:31
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-17 14:56, Shrek pisze:

    > A za takie próby wyłudzenia i stwarzanie poważnego zagrożenia zdrowia i
    > życia dla kilkuset złotych powinno się wsadzać do pierdla na pięć lat.
    >
    > Shrek.
    a za jeżdżenie na logikę i stwarzanie tego samego zagrożenia, na 6 lat.

  • 16. Data: 2013-11-17 17:20:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-17 16:21, Dawid wrote:

    > a za jeżdżenie na logikę i stwarzanie tego samego zagrożenia, na 6 lat.

    A idz się w łeb jebnij. Piszesz o celowym spowodowaniu kolizji (jak
    dobrze pójdzie, bo jak nie to mogą być ranni albo i trupy) dla 500 PLN -
    idź się leczyć.

    Shrek

  • 17. Data: 2013-11-17 17:41:33
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-17 17:20, Shrek pisze:

    > A idz się w łeb jebnij. Piszesz o celowym spowodowaniu kolizji (jak
    > dobrze pójdzie, bo jak nie to mogą być ranni albo i trupy) dla 500 PLN -
    > idź się leczyć.
    >
    > Shrek

    połknij relanium, bo cię uj strzeli

  • 18. Data: 2013-11-17 19:59:51
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:l6a3jm$h7i$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > przejazd. Żadnych znaków pionowych nie ma. Utarło się, że ma on
    > pierwszeństwo w stosunku po przejazdów poprzecznych. Przynajmniej nikt nie
    > przepuszcza tych, kto próbuje wjechać od strony sklepów. Miałem duże
    > wątpliwości, przynajmniej wobec prawego pasa, ale jeździłem jak wszyscy,
    > tłumacząc sobie, że ci z przejazdów poprzecznych być może włączają się do
    > ruchu. Aż ostatnio niemal nie zostałem staranowany w prawe drzwi przez
    > dostawczaka.
    >
    > Może powiecie, że muszę oddać prawo jazdy, ale nadal do kończa nie wiem,
    > jak w tym miejscu jest z tym pierwszństwem?

    IMHO nie utarło sie, bo kiedyś mały włos bym się wpierdzielił w samochód
    wjeżdżający w tą główną. no i sobie uświadomiłem od tamtej chwili zasadę
    prawej ręki. a główną bezpieczniej jezdzic lewym pasem - z takim utartym tam
    zwyczajem bym się zgodzil.

  • 19. Data: 2013-11-18 10:57:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Nov 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I to bardzo duze wątpliwości...

    Zgadza się.
    Ale ten rzadki wyjątek niestety prowokuje do tezy "sąd może orzec
    różnie". Co do zasady niesłusznego :)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2013-11-18 11:14:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Nov 2013, Uncle Pete wrote:

    > Jednak wolałbym, aby właściciel parkingu postarał się i chociałby jak przy
    > Realu i OBI na Ursynowie

    Przyjrzałem się widokowi "z ulicy".
    I wychodzi mi standardowo :P, przy Realu jest dobrze, przy OBI - źle
    (nie jest to jedyne miejsce w kraju gdzie są te markety :>)

    > wymalował znaki P-13 (ale, jak się parę razy
    > okazało, nie wszyscy zwracają na nie uwagę): http://goo.gl/maps/UR4XH.

    Ja Cię proszę, BARDZO proszę.
    Nie akcentuj P-13!

    Akcentuj, że tam stoją A-7!
    (jak kto nie widzi, to przejść proszę na widok street view, doskonale
    widać je "od tyłu"). Z wyjątkiem okolic OBI :>

    Pomalowanie samymi P-13 jest w sumie błędem i to groźnym właśnie przez
    to, że niektórzy dedukują sobie z nakazu zatrzymania nakaz ustąpienia
    pierwszeństwa. A to nieprawda.
    Jak mający P-13 się nie zatrzyma, to ten drugi jest obowiązany "nie
    zmuszać go do istotnej zmiany prędkości lub pasa ruchu" :>
    Przed samym OBI to nie problem (bo jednokierunkowa i nakaz skrętu
    w lewo, wiec jadący w "dobrą" stronę ma wjeżdżających po lewej, więc
    muszą mu ustępować), ale już "przecznicę" dalej tak.

    pzdr, Gotfryd