  • 221. Data: 2017-02-14 12:34:26
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ze Cie gdzies nie bylo nie znaczy ze mozesz swoja teorie wymyslac. Ini byli i mowili
    w telewizji. Limuzyna na porysowane drzwi a uderzyla w drzewo prodem. To porysowanie
    zrobil kierowca seicento bo kierowca wjechal w bok limuzyny. Tak mowili bezposrednio
    po wypadku. Potem minister opisywal apokalipse i cudem uratowanego kierowce seicento
    bo kierowca limuzyny mogl zabic ale oszczedzil. Nke mogl w takiej sytuacji zabic bo
    liczyla sie w tej sytuacji predkosc seicento. A ta byla mala. Swiadcza chociazby o
    tym uszkodzenia seicento. Zderzak mialo urwane i brak widocznych powaznych uszkodzen.
    Dla seicento predkosc limuzyny nie miala wiekszego znaczenia, mogla jechac 200 i
    uszkodzenia byly by podobne.

  • 222. Data: 2017-02-14 12:38:18
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" uprzywilejowani.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Feb 2017 14:27:07 -0800 (PST), w
    <c...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie wystarczy ze w kolumnie. W tym przepisie wskazane jest rozporzadzenie. Latwo je
    znalezc, znalazlem co prawda z roku 2002 ale nie podejrzewam zeby sie cos w nim
    zmienilo. Rozporzadzenie jest nizej niz kodeks drogowy i w nim nie mogli zmienic z
    moze na musi albo zawsze. Tylko w celu zapewnienia bezpieczenstwa. Samo ze sie
    uprawnionemu pasazerowi spieszy nie jest powodem uprzywilejowania.

    Dalej chcesz dyskutować z Ziobrem... Należy się. Dlaczego? Bo przecież wszyscy
    dybają na życie Szydło. Należy się więc i koniec. Jak podważysz to uważanie? Bo
    uważasz inaczej? Raczej słabe :)

  • 223. Data: 2017-02-14 12:39:01
    Od: p...@g...com

    --Po gwaltownym skrecie kierownica limuzyna sunie bokiem ... ale z ESP
    to sie upieral nie bede.

    zadnym bokiem bo centralnie zapakowal w drzewo

    --Opcje jazdy sportowej pewnie miala, ale czy kierowca ja wlaczyl/zdazyl
    wlaczyc ? :-)

    wszystko jest w kompie audi ktorego zawartosci raczej nie ujawnia :-)

    PS 1-ka tez nie jest bez winy bo jak mijal cienkiego to powinien zwolnic zeby
    uniemozliwic wbicie sie na pas 2-ki ... w sumie to polegli w banalnej sytuacji ...
    ide o zaklad ze pizzermeni z wiekszego miasta daliby sobie rade :-)

    P.

  • 224. Data: 2017-02-14 12:43:45
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" kolumna.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Feb 2017 09:52:20 +0100, w <o7ugcp$c4$1@dont-email.me>, AL
    <a...@s...tam.pl> napisał(-a):

    > (oprócz może 500+
    > ;),

    Przecież miało być na każde dziecko :)

    > Niech ktoś napisze coś pozytywnego!

    Chyba nie pomogłem, ale nie wspominam o kwocie wolnej od podatku :)

  • 225. Data: 2017-02-14 12:47:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > -- Nie mozna jechać zderzak w zderzak, bo nie wyhamujesz, człowiek (kierowca) to
    nie robo

    Można tak:
    http://natemat.pl/201469,tak-woza-przywodcow-japonii
    -niemczech-i-reszty-swiata-z-tymi-kolumnami-zadne-se
    icento-sie-przypadkowo-nie-zderzy

  • 226. Data: 2017-02-14 12:52:30
    Od: p...@g...com

    --Choć MSWiA zapewnia, że kierowca premier Szydło ,,odbył szkolenie na tym modelu
    samochodu", okazuje się, że i tu resort nie powiedział całej prawdy - nie miał
    praktycznie żadnego doświadczenia w prowadzeniu takiego pancernego auta. Jak
    ustaliliśmy, przez pięć lat prezydentury Bronisława Komorowskiego jeździł wyłącznie
    pojazdami ochronnymi, a wcześniej ochraniał obiekty rządowe. Trzech głównych
    kierowców pani premier miało tego dnia wolne.

    to nawet nie byl "pan Kazimierz" tylko jego zastepca ... jak mozna 3 fachmanow wyslac
    na jednoczesnie na wolne to tez zagadka ...

    P.

  • 227. Data: 2017-02-14 12:58:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Można tak:
    >http://natemat.pl/201469,tak-woza-przywodcow-japoni
    i-niemczech-i-reszty-swiata-z-tymi-kolumnami-zadne-s
    eicento-sie-przypadkowo-nie-zderzy

    Ale trzeba miec austrostrady, bo zrob to na dwukierunkowej jezdni :-)

    Na autostradzie to i BOR tak potrafi :-)
    A odleglosci trudno powiedziec jakie, bo skrot kamery duzy.

    No i jak litewski tir pojedzie, to przeciez beda chcieli go
    wyprzedzic.
    Jeden ruch kierownica i premier leci :-)

    P.S. Ktory to dygnitarz zostal przestraszony przez innego kierowce, ze
    odbil w srodkowa barierke ?
    I jak sie sprawa skonczyla - bo kierowca zdaje sie mowil ze nic nie
    zrobil, albo ze migacza wlaczyl ...

    J.

  • 228. Data: 2017-02-14 13:00:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2017 o 10:22, viktorius pisze:

    > W tej sytuacji nie ma chyba dobrego rozwiązania, jedno złe, drugie tez,
    > pozostaje które z tych złych wybrać jako właściwe w tej sytuacji.

    Jest dobre - nie trzeba zapierdalać.

    Shrek.

  • 229. Data: 2017-02-14 13:02:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemekj napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Po gwaltownym skrecie kierownica limuzyna sunie bokiem ... ale z
    >ESP
    to sie upieral nie bede.

    >zadnym bokiem bo centralnie zapakowal w drzewo

    Po 20m to roznie moze byc ... szczegolnie jesli kierowca szkolony

    >--Opcje jazdy sportowej pewnie miala, ale czy kierowca ja
    >wlaczyl/zdazyl
    wlaczyc ? :-)
    >wszystko jest w kompie audi ktorego zawartosci raczej nie ujawnia :-)

    Poczekamy, zobaczymy. Obronca na pewno bedzie naciskal :-)

    >PS 1-ka tez nie jest bez winy bo jak mijal cienkiego to powinien
    >zwolnic zeby uniemozliwic wbicie sie na pas 2-ki ...

    Mialo byc szybko a nie wolno, 2-ka tez mogl przyspieszyc jak byl za
    daleko :-)

    A imo - jakby cienias chcial sie wbic, to by sie wbil.

    J.

  • 230. Data: 2017-02-14 13:07:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Za komuny cała milicja obywatelska po drodze zamykała ruch na katowickiej i na
    wszystkich poprzecznych.

    -----