  • 161. Data: 2017-02-13 17:09:58
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" uprzywilejowani.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    news:o7sl5r$9m7$1@node2.news.atman.pl...

    > No przecież wzorcowo - zatrzymał się i chciał się usunąć z drogi pojazdu
    > uprzywilejowanego - czyli czynności explicite wymienione w ustawie:P

    > Nie ma znaczenia czy był uprzywilejowany czy nie. To akurat nic w kewsti
    > winy nie zmienia. Przynajmniej do tej pory tak było.
    >
    > Shrek

    Usuwanie się poprzez zajeżdżanie drogi drugiemu uprzywilejowanemu
    to nie jest to co wymaga ustawa.
    Czy tam były pojazdy uprzywilejowane to jest niejasne.

  • 162. Data: 2017-02-13 17:10:47
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "21-letni kierowca seicento, któremu prokuratura postawiła zarzut spowodowania
    wypadku z udziałem premier Beaty Szydło, nie mógł skorzystać z pomocy adwokata"
    - twierdzi jego obrońca. "Powiedziano mu, że na tym etapie postępowania adwokat
    w ogóle nie jest mu potrzebny. Ten człowiek został zmanipulowany - mówi WP mec.
    Władysław Pociej, który podjął się obrony 21-latka."

  • 163. Data: 2017-02-13 17:26:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Az tak bym nie uogolnial.

    Osobiście nie znam przypadku, żeby ktoś o wykroczenie w pierwszej
    instancji z policją wygrał.
    ---
    http://niusy.pl/@konik.bujany.pl/9x9

  • 164. Data: 2017-02-13 17:28:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 17:09, Gregtek pisze:

    > Usuwanie się poprzez zajeżdżanie drogi drugiemu uprzywilejowanemu
    > to nie jest to co wymaga ustawa.

    Wymaga usunięcia się jeśli to możliwe. No to w ten sposób, to należy się
    zatrzymać i nic nie robić, bo niby skąd mam wiedzieć, co borowikowi do
    łba strzeli i z której zechce mnie ominąć?

    > Czy tam były pojazdy uprzywilejowane to jest niejasne.

    To czy były uprzywilejowane nic nie zmienia.

    Shrek

  • 165. Data: 2017-02-13 17:36:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >mówi WP mec.
    >Władysław Pociej, który podjął się obrony 21-latka."

    Pewnie tak bylo ... i byloby w "zwyklej sprawie".

    A teraz dylemat - skorzystac z propozycji prokuratury, ktora "woli
    pojsc na reke", czy uwierzyc obroncy, ktory mowi, ze sie jest
    niewinnym i on tego w sadzie dowiedzie :-)

    J.

  • 166. Data: 2017-02-13 17:38:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Feb 2017 15:03:40 +0100, w
    <58a1bcbd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z doniesien radiowych - jutro bedzie ponownie przesluchany w
    > prokuraturze, juz jako podejrzany.

    Jak prokurator obejrzy ten film
    http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html
    to nie wiem jak te 3 samochody podciągnie po kolumnę uprzywilejowaną.

  • 167. Data: 2017-02-13 17:39:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Feb 2017 15:46:49 +0100, w <58a1c6da$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup

    > Dosienia sie zmieniaja - i juz nie wiem, czy to oficjalne stanowisko
    > prokuratury, czy opinia adwokata, ze juz przy pierwszym przesluchaniu
    > byl przesluchiwany w charakterze podejrzanego :-)

    Daj spokój, PiS czeka co wypłynie i wtedy dopiero przygotują sobię linię
    obrony/ataku :)

  • 168. Data: 2017-02-13 18:13:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 17:38, r...@k...pl pisze:

    > Jak prokurator obejrzy ten film
    > http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html
    > to nie wiem jak te 3 samochody podciągnie po kolumnę uprzywilejowaną.

    Normalnie - "na materiale widać ponad wszelką wątpliwość..."

    Shrek

  • 169. Data: 2017-02-13 18:31:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 14:00, J.F. pisze:

    > Po cos to uprzywilejowanie jednak jest,

    Akurat w tej sprawie nie.
    Jeśli gość wbił się między auto prowadzące i auto broszki, to znaczy że
    źle jechali.
    Do tego sam płaszczak przyznaje, że zabiliby kierowcę SC, gdyby w niego
    uderzyli, co znaczy że łże w tym samym zdaniu, zeznając że jechali 50.

    Tak czy tak - ich wina, co najwyżej SC współwinne.

  • 170. Data: 2017-02-13 18:33:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 16:54, Gregtek pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy on wzorcowo ułatwił przejazd pojazdowi uprzywilejowanemu,
    > to dopiero wykaże postępowanie.

    Chyba sobie żartujesz.
    Niby kto miałby to wykazywać?

    Jakie ma szanse szary żuczek z obecnym okupantem?