  • 171. Data: 2017-02-13 18:36:15
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 15:28, viktorius pisze:

    > No i znów wchodzimy w politykę...
    > Jak jest, a jak powinno być to 2 różne sprawy.
    >
    > Po '89 roku każda opcja: z lewa, z prawa była przy władzy, każda na swój
    > sposób zmieniała to i owo. A szarakowi tylko garb rośnie od ilosci
    > wyprodukowanego prawa, bo łatwiej na pewno nie jest.
    > Po tych przyjdą inni, po innych kolejni. Taka kolej rzeczy. Do tej pory
    > tylko raz się tak zdarzyło, że była "reelekcja" tej samej partii.

    Dokładnie do chyba dwa.
    LSD i PO.

  • 172. Data: 2017-02-13 18:38:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 11:03, J.F. pisze:

    > Ostatni wyrok SN z 2006r mowi, ze nie ma obowiazku.

    W Polsce nie ma prawa precedensu, a wyrok dotyczy jednej konkretnej sprawy.
    Zresztą ja mogę sobie mieć gdzieś zdanie jakichś kolesi na spotkaniu
    przy ciastkach. ;-)

  • 173. Data: 2017-02-13 18:39:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 11:01, J.F. pisze:

    > Trzeba by pierwsze auto obejrzec - ma wyrazne koguty na dachu, czy
    > schowane gdzies w chlodnicy.
    >
    > Zakladam, ze mozna uznac ze "widac".

    Nie o to szło, tylko o to czy widać że to kolumna, a nie pojedyncze
    uprzywilejowane auto.

    HINT: cwaniaka który bezprawnie postanowił się wieźć w ceniu
    uprzywilejowanego już w cale nie trzeba puszczać. ;-)

  • 174. Data: 2017-02-13 18:40:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 11:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale sad bedzie niezawisly, czy rezimowy ?
    >
    > Bo tak po prawdzie, to sad moglby stwierdzic, ze mlody nie zachowal
    > zasad bezpieczenstwa, czym mogl spowodowac drobna stluczke, warta 1000
    > zl grzywny.
    > A obrazenia w ludziach to spowodowal kierowca bor, jadac z nadmierna
    > predkoscia :-)

    Do tego wyprzedzający na ciągłej, niezachowujący ostrożności i
    wymuszającyh pierwszeństwo przejazdu.

  • 175. Data: 2017-02-13 19:22:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Nie o to szło, tylko o to czy widać że to kolumna, a nie pojedyncze
    >uprzywilejowane auto.

    Jesli widac, ze miga na niebiesko i czerwono, to widac ze kolumna.
    Zakladam, ze to czerwone bylo nie gorzej widoczne, niz niebieskie.
    Ale czy zwracaja uwage na taki niuans na kursie ?

    No i sprawdzic, czy nie daltonista :-)

    >HINT: cwaniaka który bezprawnie postanowił się wieźć w ceniu
    >uprzywilejowanego już w cale nie trzeba puszczać. ;-)

    Oj, ja bym wolal nie ryzykowac.
    A juz na pewno nie zeznawac ze sie widzialo ... choc w sumie
    "widzialem, ale uznalem, ze zgodnie z przepisami zatrzyma sie i ustapi
    mi pierwszenstwa" :-)

    J.

  • 176. Data: 2017-02-13 19:24:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W Polsce nie ma prawa precedensu, a wyrok dotyczy jednej konkretnej
    >sprawy.
    >Zresztą ja mogę sobie mieć gdzieś zdanie jakichś kolesi na spotkaniu
    >przy ciastkach. ;-)

    Ty sobie mozesz miec, ale wyrok wyda ktos inny, z tej samej kasty :-)

    A adwokat pewnie powie, ze "jak sie da, to sie zrobi" ... ale czy
    apelacje przetrwa :-)

    J.

  • 177. Data: 2017-02-13 19:33:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    >Dokładnie do chyba dwa.
    >LSD i PO.

    LSD niespecjalnie.

    Wygrala wybory 1993 (20% glosow), przegrala 1997 (27%), wygrala 2001
    (41% - ale w koalicji z UP), przerznela 2005, gdzie zdobyla 11%.

    Tak rzadzila :-)

    Jedynie Kwasniewski z SLD sie sprawdzil :-)

    J.

  • 178. Data: 2017-02-13 19:41:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Mon, 13 Feb 2017 15:46:49 +0100, w
    <58a1c6da$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Daj spokój, PiS czeka co wypłynie i wtedy dopiero przygotują sobię
    >linię
    >obrony/ataku :)

    To mi akurat wyglada na zwykla dziennikarska nierzetelnenosc - cos
    uslyszeli, cos chlapneli, cos przeklamali albo dopowiedzieli.

    A PiS nie musi - prokurator zasloni sie tajemnica sledztwa, a zrobi co
    mu minister kaze :-)

    J.

  • 179. Data: 2017-02-13 19:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 19:22, J.F. pisze:

    > Oj, ja bym wolal nie ryzykowac.
    > A juz na pewno nie zeznawac ze sie widzialo ... choc w sumie "widzialem,
    > ale uznalem, ze zgodnie z przepisami zatrzyma sie i ustapi mi
    > pierwszenstwa" :-)

    Ja tam na borowików będę się po prostu zatrzymywał i niech sobie
    omijają. Jakoś kierowcy karetek są przewidywalni, a ci nie. Będziesz
    chciał zjechać to cię staranują i jeszcze będą pyszczyć że to twoja wina.

    Shrek

  • 180. Data: 2017-02-13 19:52:57
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" kolumna.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    > Jak prokurator obejrzy ten film
    http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html
    > to nie wiem jak te 3 samochody podciągnie po kolumnę uprzywilejowaną.

    Z opisu wynika, że była to kolumna uprzywilejowana.