    Date: Wed, 22 Mar 2023 08:21:55 +0100
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <6419c865$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>
    <6419f2d1$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    <6419f81a$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvcvuf$h71$1$TomN@news.chmurka.net>
    <641a0bff$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdbe9$1cq4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641a4015$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdfuo$1d114$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>

    > Bo szukasz tego w PoRD i cały czas się do tego odnosisz?

    Nie, nie odnoszę się cały czas do PoRD. Za to cały czas chcę zobaczyć tę
    definicję, mówiącą o ręce.

    > Jaką kurwa DŁOŃ skoro temat jest o ręce. Nie odróżniasz dłoni od ręki?

    Dłoń jest wyjaśnieniem, dlaczego nazywa się tę regułę "regułą prawej dłoni".
    Jeszcze raz: "reguła prawej dłoni" mówi o dłoni.

    > Nic takiego nie twierdzę, Twierdzę że jest to "umowna zasada" rozumienia >
    prawo/lewo.

    Aha. Umowna zasada, pomagająca zrozumieć, że prawa ręka jest tam, gdzie
    jest prawa strona?
    Ciekawe.
    Jeśli na skrzyżowaniu skręcasz w prawo, to tłumaczysz, że skręcasz tam,
    gdzie jest prawa ręka?
    A jeśli jedziesz na wprost, to twierdzisz, że jedziesz tam gdzie są obie
    ręce?

    > To Ty się doszukujesz jakiegoś prawnego sformułowania.

    Jeszcze raz: nie prawnego sformułowania, tylko definicji mówiącej o ręce.

    > Ależ, czystym kretynizmem jest zaprzeczanie że istnieje "umowna
    > definicja" :)

    Nie zaprzeczam, że istnieje "umowna definicja", tylko zaprzeczam, że
    istnieje definicja mówiąca o prawej ręce.

    > Jesteś DEBILEM który nie rozumie nauki :)

    Aha.
    Czyżby to nauka mówiła, że jeśli twierdzenie czegoś nie dotyczy, to
    należy przyjąć, że jest wprost przeciwnie, że o tym właśnie mówi?
    Nie pisz, kiedy pijesz.

    > Niczego nie wymyśliłem, podałem fakty i definicje ale taki debil jak ty,
    > jest odporny na wiedzę :)

    Jakie, kurwa, fakty...
    Że ludzie nie wiedzą, gdzie jest prawa strona?
    Że należy zapamiętać, że prawa ręka jest od strony prawej? Czyli jak się
    śpi na brzuchu, to ta od ściany?
    Co za stek bredni!

    > Niczego nie tłumaczę staram się debilowi przyswoić FAKTY ale ten debil
    > się z nimi kłóci, więc odpalam paczkę czipsów i sobie czytam, co tam
    > bredzi  i jak się kłóci z faktem :)
    >
    > Nawet nie doczytałeś terminu. Służę:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Lateralizacja

    Powinieneś to przeczytać powoli i postarać się dotrzeć do informacji, że
    ta przypadłość powoduje brak możliwości zapamiętania że prawa strona
    jest z prawej strony, a lewa jest z lewej strony.
    Co nie ma?
    Ooo... jaka niespodzianka, prawda?
    :D

    --