  • 1. Data: 2011-11-13 15:35:57
    Temat: Znowu BMW
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    bmw po zderzeniu z autobusem zjechało do rowu i zaczęło się palić
    pasażerka. Kobieta zmarła w drodze do szpitala.

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wroclaw/dolnosl
    askie-samochod-stanal-w-plomieniach-po-zder,1,490520
    8,region-wiadomosc.html

    Mówiłem, że bmw jak ma wypadek to z fajewerkami itp. ;)

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-11-13 19:19:21
    Temat: Re: Znowu BMW
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/13/2011 03:35 PM, Irokez wrote:
> [...]
    askie-samochod-stanal-w-plomieniach-po-zder,1,490520
    8,region-wiadomosc.html

    > Mówiłem, że bmw jak ma wypadek to z fajewerkami itp. ;)

    No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
    powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

  • 3. Data: 2011-11-13 20:38:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-13 19:19, m...@i...pl pisze:

    > No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
    > powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

    Nie, nie, tylko nie Kia czy Fiat.
    Tez sa juz mocno oklepane na grupie (wiesz sondy i te sprawy ;>).

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2011-11-13 20:45:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 19:19, m...@i...pl pisze:

    > No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
    > powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

    Nie ma problemu, jedziesz! :)

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2011-11-18 21:51:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Nov 2011 19:19:21 +0100, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    >No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
    >powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

    Może być Seat?

    https://picasaweb.google.com/114376020801733993343/W
    ypadekWegrzceWielkie

    Znalezione w necie, na jednym z forum. Bez żadnego komentarza, więc
    nie wiadomo co kierowiec nawyczyniał, w każdym bądź razie "oddalił się
    z miejsca zdarzenia".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-18 23:39:30
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 21:51, jerzu pisze:

> [...]
    >
    > Znalezione w necie, na jednym z forum. Bez żadnego komentarza, więc
    > nie wiadomo co kierowiec nawyczyniał, w każdym bądź razie "oddalił się

    Nie ma tragedii, auto może "lekko" poobijane, ale kabina w całości, to
    tylko dobrze świadczy :)

    ps. jak ktoś znajdzie przypadkiem, to chętnie zobaczę to auto po
    remoncie :D, albo odświeżeniu :) - oczywiście jako bezwypadkowe, bo
    przecież nikt nie zginął.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 7. Data: 2011-11-18 23:44:12
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 23:39, gadacz pisze:

    ypadekWegrzceWielkie

    > Nie ma tragedii, auto może "lekko" poobijane, ale kabina w całości, to
    > tylko dobrze świadczy :)

    zapomniałem dodać, może właściciel chciał swap motoru zrobić?:>

    pozdrawiam
    gadacz

  • 8. Data: 2011-11-18 23:53:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011 23:44:12 +0100, gadacz <g...@o...pl>
    wrote:

    >zapomniałem dodać, może właściciel chciał swap motoru zrobić?:>

    Silnik oddzielnie, skrzynia oddzielnie, alternator u sąsiada pod
    krzakiem - remnt robił w czasie jazdy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-11-21 01:02:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-18, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Znalezione w necie, na jednym z forum. Bez żadnego komentarza, więc
    > nie wiadomo co kierowiec nawyczyniał, w każdym bądź razie "oddalił się

    Ciekawy jestem co tam się zdarzyło: cześci rozwleczone na kilkuset
    metrach, ale kabina cała. Fartem zrobił bączka wzdłuż jezdni? Ale z
    drugiej strony płot(y?) zniszczył...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2011-11-21 06:00:23
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > >

    > No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
    > powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

    wiem - znajdźcie spektakularnie rozwalonego Vel Satisa !

    a od świateł do świateł po opolskiej w Krakowie ponad 200km/h robi.
    vmax gdzieś w okolicy 270km/h i 2 tony po zatankowaniu, więc jest
    materiał na katastrofy w ruchu lądowym ;)

    pozdrawiam.