    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Znów kadrowanie...
    Date: Mon, 18 Aug 2014 22:27:26 +0200

    W dniu 2014-08-15 13:06, Luke pisze:

    > Upodobanie do czarno-białości jest kwestią gustu.

    I to zmiennego gustu. Za jakiś czas może się zdarzyć, że polubię tą
    manierę i pewnie będzie to na jakiś czas. Póki co nie czuję za bardzo
    tego klimatu. Niedawno czytałem książkę poruszającą zasady konwersji
    monochromatycznej - o metodach wydobywania kontrastu etc. Bardzo ciekawe
    od strony technicznej zagadnienie. Było tam sporo zdjęć tego typu ale
    zawsze towarzyszył mi dystans do odbioru treści tychże przykładów. Nie
    mogę się wkręcić. Być może za dużo czarno-białych zdjęć mam w domu i
    kojarzą mi się z dawnymi czasami i niedomaganiami technicznymi :-)

    Marek