  • Data: 2014-07-11 17:20:35
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 09 Jul 2014 14:40:04 +0200, Alf/red/

    > a za górką przejście dla pieszych (i światła od niedawna).

    Proszę?

    > Ale może nie jest tak źle, a jak ktoś się włącza jakimś
    > kaszlakiem, to może poczekać aż będzie wyraźna przerwa w fali.

    Demona prędkości może nie mam (raptem 140KM) :P i nie jestem jakiś
    przesadnie bojaźliwy (każdą chętną szparkę zaliczam) ;) ale teraz w czasie
    szczytu ciężko się przebić żeby komuś nie podnieść ciśnienia.

    > W weekend tam przemykałem tam i nazad, mam wrażenie że od Wwy ludzie
    > zwalniali wyraźnie, a od Siedlec nie pałowali jakoś nadmiernie.

    W weekend to akurat sami niedzielni kierowcy -- rzeczywiście wtedy jeżdżą
    ludzie spokojniej -- nawet przed przejściami (choć puste) gdy mają
    wyprzedzić nogę zdejmują z gazu i ogólnie duży przeciąg jest na drogach.

    --
    Pozdor
    Myjk