  • Data: 2014-07-16 08:23:26
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 12 Jul 2014 16:11:41 +0200, RadoslawF

    > Krótkim łańcuchem nazywam widzenie tylko do miejsca gdzie
    > aktualnie sięga twój tyłek.

    Staram się rozważać dlaczego w danym miejscu stoi ograniczenie czy FR nie
    tylko przez pryzmat swojego tyłka, ale także osób które tę drogę użytkują
    np. jako piesi. Dla ciebie ograniczenie czy FR równa się zakładaniem przez
    "władzę" chomąta na szyję kierowców -- co jest skrajną bzdurą. "Władza"
    tylko realizuje to czego chce społeczeństwo lokalne -- im szybciej to
    zrozumiesz, tym lepiej dla ciebie. Przestaniesz pisać bzdury.

    > A skoro jesteś z tego ograniczenia postrzegania
    > dumny to zaczynam rozumieć twoją postawę.

    Nie wiem na jakiej ziemi rosłeś, ale musiała być wyjątkowo jałowa.

    > No co ty, a bzdurne i nieprawdziwe argumenty w twoim wykonaniu
    > to dyskretnie pomijasz ? Bardzo selektywne masz to swoje
    > widzenie otaczającej cię rzeczywistości.

    Bzdurne i nieprawdziwe, bo masz klapy na oczach względnie "nikt" ich nie
    "popiera" w internecie? Nie musi, bo są urzędy realizujące postulaty i nie
    trzeba się nad potrzebą ograniczenia czy konieczności postawienia FR
    spuszczać w internecie -- bo to i tak jałowe. Równie jałowe jak chwalenie
    pojazdów i części które się nie psują. Toteż po to był właśnie ten przykład
    mający ci uzmysłowić, że nie jesteś w większości tylko dlatego że pewna
    część ludzi sobie bazgroli w internecie "jak nie dać się drogowym
    zdziercom". Ale żeby to zrozumieć, to trzeba jeszcze myśleć.

    --
    Pozdor
    Myjk