  • Data: 2014-07-11 17:01:09
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Jul 2014 11:07:30 +0200, Shrek

    > Słuchaj - ja naprawdę nie mam nic przeciwkjo
    > fotoradarom w rozsądnych miejscach.

    No co jest nierozsądnego w stawianiu FR na deptaku w Ustce?

    > Ale jak widzę takie bzdury jak bankrutujący fotoradar,

    Oczywiście wypada aby FR był rentowny -- w przeciwnym razie nie tylko
    strusie pędziwiatry, na których został postawiony, będą go utrzymywać, ale
    my wszyscy. Co jest bezsensowne u podstaw. Więc logika jest taka, że jak FR
    przestaje być rentowny, to znaczy że zdyscyplinował kierowców i można z
    niego zrezygnować (a nie że zbankrutował -- swoją drogą ładne, medialne
    hasełko widać złapało). Tyle w teorii.

    Co się dzieje z kierowcami jak FR znika (i nie wazne czy zostaje oddany czy
    przestawiony) to (nie)najlepiej o nich świadczy.

    > Podejrzewam, że Marynarki Polskiej.

    Mowa o problematycznym ograniczeniu do 30 na DEPTAKU?

    --
    Pozdor
    Myjk