  • 11. Data: 2010-07-07 20:51:50
    Temat: Re: Znikające drzwi...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    yabba pisze:

    > Nie można też trzasnąć drzwiami ze złości. :)

    O widzisz! ogólnie wynalazek do dupy :->

    Seco

  • 12. Data: 2010-07-08 12:25:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > http://www.metacafe.com/watch/1041909/disappearing_c
    ar_door/

    Jak je otworzyc po wypadku kiedy piroklema odlaczy zasilanie?

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-07-08 16:26:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
    ar_door/

    > Jak je otworzyc po wypadku kiedy piroklema odlaczy zasilanie?

    Piroklema?? A do czego się takie rzeczy stosuje??

  • 14. Data: 2010-07-08 17:39:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message

    > Piroklema?? A do czego się takie rzeczy stosuje??

    Do odlaczania zasilania w razie wypadku.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-07-08 18:40:22
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 00:24:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > http://www.metacafe.com/watch/1041909/disappearing_c
    ar_door/

    Abstrahując od ludzi przytrzymujących się drzwi przy wsiadaniu/wysiadaniu,
    koncept ciekawy. Znane są samochody z drzwiami otwieranymi do góry (Powrót
    do przyszłości) i odsuwane - oba typy są wyjątkiem niż regułą.

    W materiale mowa jest o XIX wieku, to ja dodam, że koncept drzwi
    samochodowych wziął się z konceptu drzwi niesamochodowych, który został
    opracowany zapewne tysiące lat temu.

    Więc może nie warto wyważać otwartych drzwi?

  • 16. Data: 2010-07-08 21:31:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Do odlaczania zasilania w razie wypadku.

    Domyśliłem się tej funkcji, ale do czego się to odłączanie stosuje?
    W jakim celu chciałbyś odłączać zasilanie od reszty samochodu?
    Co jeśli drzwi klasyczne Ci się zablokują i jedyna droga ewakuacji
    to odsunięcie szyby? A masz szyby elektryczne... Kto wymyślił tą
    piro klemę??? Czy to w ogóle coś prawdziwego czy ściema, bo
    google mi nic na ten temat nie pokazują...

  • 17. Data: 2010-07-08 22:03:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-08 21:31, Pszemol pisze:

    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Domyśliłem się tej funkcji, ale do czego się to odłączanie stosuje?
    > W jakim celu chciałbyś odłączać zasilanie od reszty samochodu?

    A w jakim celu strażacy odcinają prąd od aku w rozbitku? Pomyśl. A jak
    nie wychodzi, to weź jakiś klucz i połóż tak by zwierał karoserię z
    plusem akumulatora, tak wprost (zakładam, że auto z minusem na budzie).
    Zobaczysz jak się ładnie przyspawa, sypiąc jednocześnie iskrami wokoło.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-07-08 22:15:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > Domyśliłem się tej funkcji, ale do czego się to odłączanie stosuje?
    > W jakim celu chciałbyś odłączać zasilanie od reszty samochodu?

    Zebys sie baranie nie spalil w aucie jak w skutek wypadku dojdzie do
    zwarcia i zaplonu.

    > Co jeśli drzwi klasyczne Ci się zablokują i jedyna droga ewakuacji
    > to odsunięcie szyby? A masz szyby elektryczne...

    Ja bym stlukl szybe.

    >Kto wymyślił tą
    > piro klemę???

    Kto wymyslil?
    Nie wiem.
    Moze chciales zapytac kto stosuje?

    > Czy to w ogóle coś prawdziwego czy ściema, bo
    > google mi nic na ten temat nie pokazują...

    Tak to cos prawdziwego :>

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-07-08 22:23:34
    Od: Grejon <g...@i...pl>

> [...]

    > piro klemę??? Czy to w ogóle coś prawdziwego czy ściema, bo
    > google mi nic na ten temat nie pokazują...

    http://www.google.pl/search?q=klema+pirotechniczna&i
    e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
    ient=firefox-a

    Jakieś dziwne google macie w tej Hameryce ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2010-07-08 22:35:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-08 22:23, Grejon pisze:

    > http://www.google.pl/search?q=klema+pirotechniczna&i
    e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
    ient=firefox-a

    > Jakieś dziwne google macie w tej Hameryce ;)

    Do czyszczenia optyki używają magicznej wody z Zatoki Meksykańskiej. ;)