    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znieczulica w narodzie
    Date: Wed, 17 Jul 2024 11:13:04 +0200
    <v75160$vcn$4@news.chmurka.net>
    <1j094a0upe7wd$.jjqcv1r7bgat$.dlg@40tude.net>
    <v75ih3$vcn$5@news.chmurka.net>
    <116rxmctqeawd.1p72bo5wed9ks$.dlg@40tude.net>
    <v77ij6$6o2$1@news.chmurka.net>
    <1pbqncfkl6as1$.12s49109jdjp5$.dlg@40tude.net>
    <v77sl1$6o1$1@news.chmurka.net>

    On Wed, 17 Jul 2024 09:42:25 +0200, Cavallino wrote:

    > Szybka jest tylko jedna, kłuje w oczy po odpaleniu mapy, bo jako jedyna
    > jest pomarańczowa (wolne są zielone).

    Ano widzisz - ty to wiesz, a ja tego nie wiem.
    Bylo podać konkretną, to by nie było glupiej dyskusji.

    Ale zaraz ... czemu ona jest pomarańczowa, skoro moc nie jest wpisana
    w odpowiednie miejsce? Jakby była, to przeciez filtrowanie powinno
    zadziałac. Może coś innego ten pomarańcz znaczy?

    > O odfiltrowaniu po złączu CCS nie wspominając.

    A bo ja się tam znam które złącza powinienem filtrować.
    Poza tym czy złącze CCS mówi cos o mocy?

    Bo szukamy takiej 350kW, może 200kW, żeby samochód szybko doładować
    przed Mielnem. A nie godzinę kiblować :-)

    Co prawda, jesli zasięg pozwoli, to można by spokojnie dojechac do
    Mielna, zakwaterować się, pojechac na ładowarkę, i niech się nawet 2h
    ładuje - urlop w końcu jest, czas na obiad.

    A tu zonk - ładowarka zajęta, kolejka na parę godzin, do restauracji
    2km.
    Kłamię, bo akurat wolna? pohejtuj jeszcze troche ICE, to będzie zajęta
    :-)

    A na koniec ... 2.5zl/kWh, 100km, 20kWh, 50zl, a u mnie 7 l, 42zl,
    a na tych nadmorskich drogach to może nawet 30 zl ...
    I to tak naprawde kładzie rozwój elekryków ... chwilowo.

    > Tak z 1000 razy częściej niż cokolwiek złego związanego z bev?
    > Czy z jeszcze większą częstotliwością?

    Brak paliwa? Nie przypominam sobie, ale podobno przed wyborami były.
    Kolejka na stacji? ostatnio dwa lata temu, byłem przewidujący po ataku
    na ukrainę, nie tylko ja. Jakies 3 samochody na dystrybutor.
    Kolejki większe owszem pamietam, dawno temu, na tanich stacjach.

    Nie wykluczam, ze w takim Mielnie może się zdarzyc, jak stacja jedna.

    Zły ON zimą? Nie trafiło mi się, ale ponoc się zdarza.
    Choć ciekawi mnie bardzo, jak sobie w Suwałkach radzą.

    Awaria ... no, trzy razy sie z calkiem nowej nubiry przesiadałem na
    lawetę :-)
    Ale przeciez w elektrycznych też się będą awarie zdarzać :-)

    J.