  • Data: 2024-07-17 11:59:43
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-07-2024 o 11:13, J.F pisze:

    > Ano widzisz - ty to wiesz, a ja tego nie wiem.
    > Bylo podać konkretną, to by nie było glupiej dyskusji.
    >
    > Ale zaraz ... czemu ona jest pomarańczowa, skoro moc nie jest wpisana
    > w odpowiednie miejsce? Jakby była, to przeciez filtrowanie powinno
    > zadziałac. Może coś innego ten pomarańcz znaczy?

    Nie.
    Przy czym są też ładowarki z CCS, które mają mniej niż 50.
    Ale ta ma 60 kW, więc problem nie istnieje.

    > A bo ja się tam znam które złącza powinienem filtrować.

    To już nie mój problem.

    > Bo szukamy takiej 350kW, może 200kW, żeby samochód szybko doładować
    > przed Mielnem.

    Taa jasne, bo masz samochód który tyle przyjmie, więc masz ten problem.

    > A na koniec ... 2.5zl/kWh, 100km, 20kWh, 50zl

    Można taniej.
    Od 1-1,5 zł włącznie.

    Też masz opcje obniżenia ceny o połowę w ice?

    , a u mnie 7 l, 42zl,
    > a na tych nadmorskich drogach to może nawet 30 zl ...
    > I to tak naprawde kładzie rozwój elekryków ... chwilowo.

    > Brak paliwa?

    Nie.
    Dowolny problem z powyższych i dowolnych innych.

    > Zły ON zimą? Nie trafiło mi się, ale ponoc się zdarza.

    Ciekawe, bo ja zimą stojące po rowach diesle widzę częściej niż
    rozładowane bev....