  • Data: 2024-07-16 16:22:24
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2024 o 15:33, J.F pisze:

    > To akurat naocznie widzimy. Mało/rzadko :-)
    >
    > No ale widzisz - spłonął radiowóz, io zaraz napisał.
    > No ale on elektryczny :-)

    Nie 'zaraz napisałem' tylko ... jak zobaczyłem kolejny hejt tutaj, że
    się zapalił jakiś elektryk to pomyślałem czy zdołam odnaleźć pożar
    smroda. No jak widać pyk, z poprzedniego wieczora świeżak.

    > ale tych, co nie piszą o pożarach/kolejkach,
    > czy tych co piszą, ze elektryki mają mały zasięg, długo się ładują,

    Ale można je ładować ze zwykłego gniazdka. Zrobisz to ze swoim smrodem?

    > i długo pozostają gorące po pożarze ? :-)
    >
    > Sama prawda :-)

    Na ile zamknęli drogę po pożarze radiowozu?

    > No ale troche logiki - jak mamy się karmić czyms, czego nie ma, bo
    > nikt nie napisze :-)

    Ile dziennie jest pożarów smrodów?

    > Sama prawda, wolno, długo i drogo, bo prąd drogi i obiady drogie :-P

    Boljer mi mniej zużywa niż mój elektryk.

    > Ale przeciez pisałem, że są widoki na przyszłość.
    > Jeden wiatrak w Mielnie mogłby z 10 podpalać pełną mocą :-)

    Jest tylu chętnych?