  • Data: 2024-07-15 14:57:20
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Jul 2024 14:37:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie ten wątek.

    No to już nie wiem o co ci chodzi - ze jacys hejterzy napisali, ze
    kolejka do tankowania 20 minut ?

    > Sprawdź sobie na plugshare, albo gdziekolwiek indziej.

    Myślałem, ze znasz i podajesz sprawdzone informacje :-)

    > Ale już w Unieściu są.

    Ale wątek jest o Mielnie :-P

    > Plugshare.

    Wow, jest ionity 350kW w Koszalinie.
    Bo w Mielnie to nawet 50kW nie uświadczysz :-)

    > Mogłem przesadzić, to jest po drugiej stronie jeziora, więc pewnie mniej.

    jest kilkanascie km.

    > No i żeby dojechać do Mielna to i tak zazwyczaj przez Koszalin się
    > przejeżdża.

    Tak, i mógłbym tam doładować, zakładająć, ze jakis termin nie goni ...
    choc po prawdzie - wolałbym dojechać, podłączyc gdzieś do gniazdka,
    i udać się na rybkę w szumie fal ...

    no ale 10 minut na Ionity ... wygląda przyzwoicie :-)

    > Jak będą to się będziemy nad tym zastanawiać.
    > Na razie są na stacjach benzynowych.

    Przeciez 20 minut to żaden problem dla posiadacza elektryka :-)

    Pojdziesz, odwiedzisz toaletę, kupisz hotdoga, zjesz loda, zatankujesz
    i odjedziesz :-)

    A problem może być bardzo teoretyczny, bo jak zatankuję w Koszalinie,
    to drugie tankowanie może nie być potrzebne :-)

    J.